۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۸
کد خبر: ۴۲۹۷۶۵

نفس های شهیدی که امید بخش دل فرزندانش است

سید نورخدا موسوی، شهید زنده ای که هنوز نفس می کشد و نفس هایش گرمابخش و امید خانه همسر و فرزندانش است و تشنج های شبانه اش هر بار قلب فرزندانش را از نگرانی دوباره رفتن پدر اندوهگین می کند.
شهید زنده شهید زنده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، جانباز 100 در صد، سید نورخدا موسوی، شهید زنده ای که در عملیات علیه اشرار در جنوب کشور به دلیل اصابت گلوله به سر مجروح شده و تاکنون در آستانه بهشت در حالت کما به سر می برد.

 

 

شهید زنده ای که 17 اسفند ماه 1387 در درگیری با گروهک تروریستی ریگی مجروح شد و آن زمان فرزندانش زهرا و علی تنها 7 ساله و پنج ساله بودند.

 

زهرا و علی تا به امروز هشت سال است که با دلی خسته، لبانی خاموش و پر از حرف چشم به نگاه پدری دوخته اند که نفس هایش گرما بخش زندگی شان است.

 

 

سیده زهرا موسوی، فرزند شهید زنده نور خدا موسوی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، از دلتنگی ها و حرف های نگفته اش سخن می گوید، می گوید روزی که من با شوق نوشتن کلمه پدر را یاد گرفتم، دلم می خواست به پدر نشان دهم اما او نبود.

 

وی با بیان این که پس از مدت ها چشم انتظاری پدر برگشت، افزود: این بار پدر آن پدر همیشگی نبود و آغوش خدا را به آغوش دخترش ترجیح داده بود.

 

سیده زهرا موسوی از دلتنگی اش می گوید و از خستگی قهرمان بودن پدرش؛ زهرا در ادامه گفت: با همه دلتنگی ها، خستگی ها، حس دخترانه و حرف های نگفته می خواهم بگویم پدر با همه سکوت بی لبخندت و بی آرامش آغوش گرمت دوستت دارم، قهرمان بمان و نفس بکش که نفست گرما بخش و وجودت نور خانه است.

 

 

کودکانه پیر شدیم

سید محمد موسوی، فرزند شهید زنده سید نورخدا موسوی در ادامه گفت: پدر 14 بهمن ماه 87 زمانی که کودکی پنج ساله بودم به مأموریت رفت.

 

وی افزود: تا به امروز سکوت هشت ساله و طولانی ویران کننده پدر که به وسعت آسمان برای ما بزرگ است هر روز بر دلتنگی های ما می افزاید، من و خواهرم احساس می کنیم بزرگ شدنمان از دلتنگی به پیری می زند.

 

محمد می گوید کودکی که نخستین سرمشق دفترش بابا بود، امروز الگوی زندگیش است.

 

همان پدری که سوار بر اسب، نه سوار بر تخت آمد و به جای آوردن انار موقع آمدن، لباس هایش رنگ انار داشت و امروز الگوی من در زندگی شده و خادم بودن را از او را به ارث برده ام.

 

 

کبری حافظی، همسر شهید زنده، سید نورخدا موسوی گفت: خدا را شاکرم که فرصت پرستاری و خدمت به فرزند زهرا را به من داده است.

 

وی با اشاره به این که امروز هشت سال است که سید نگاه خود را به آسمان دوخته و با خدای خویش راز و نیاز می کند، افزود: نفس های سید چراغ خانه و گرمابخش دل من و فرزندانم است./9459/301/ب2

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
شهیدگمنام
Iran, Islamic Republic of
۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۰۵:۳۹
خدا اجروصبر به این شهیدزنده وخانواده بزرگوارش بده که پای این شهید ماندندخدا حفظشون کنه
0
0