۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۴
کد خبر: ۴۲۹۲۹۵
آیت الله علوی گرگانی:

اختلاف طبقاتی سبب فساد در جامعه می شود/ کارها به افراد متخصص سپرده شود

حضرت آیت الله علوی گرگانی با بیان این که هر کاری در کشور باید به کارشناس آن کار سپرده شود، گفت: عدالت اجتماعی باید بین افراد آن جامعه به خوبی رعایت شود چراکه عدالت اجتماعی مانع فساد در جامعه می شود.
آیت الله علوی گرگانی

به ئگزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله محمدعلی علوی گرگانی در دیدار با اعضای نظام پرستاری کشور و قم گفت: هر کاری در کشور باید به کارشناس آن کار سپرده شود.

 

وی افزود: در جامعه انجام هر کاری باید به متخصص آن سپرده شود تا نیازها و آسیب های آن کار را بتوان به خوبی شناسایی کرد تا عدالت اجتماعی بین افراد آن جامعه به خوبی رعایت شود چرا که عدالت اجتماعی مانع فساد در جامعه می شود.

 

این استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم ادامه داد: متأسفانه امروز در جامعه کارهایی صورت می شود که موجب دردسر برای مردم می شود اگر در هر نظامی مباشرین در هر رشته کارشناسان آن رشته باشند در آن نظام هیچ مشکلی پیش نخواهد آمد.

 

حضرت آیت الله علوی گرگانی با اشاره به اهمیت شغل پرستاری در جامعه اظهار داشت: پرستاران در جامعه قشر زحمتکش و خدوم هستند و شغل مقدسی دارند؛ در جامعه کمتر قشری مانند پرستاران می توان نام برد که دلسوزانه به بیماران خدمت کنند.

 

وی تصریح کرد: در نظام کاری علاوه بر جنبه مالی باید جنبه عاطفی هم مد نظر قرار گیرد و باید تلاش کرد که جنبه عاطفی افراد به خصوص پرستاران در جامعه پزشکی به هم نخورد.

 

وی در پایان گفت: رضایت مردم اولویت اول پرستاران قرار گیرد چرا که مردم حرف اول را در جامعه می زنند؛ اختلاف طبقاتی و نبود تعادل در کشور باعث فساد در هر جامعه می شود./1325/پ202/ج1

ارسال نظرات