۰۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۰
کد خبر: ۴۲۹۱۶۹

شرکت ۲۰۰ طلبه لرستانی در آزمون بازپذیری سطح ۲

مدیر مرکز تخصصی زینبیه(س) خرم آباد از برگزاری آزمون بازپذیری طلاب سطح دو خبر داد و گفت: این آزمون بین طلاب انصرافی و مشروط برگزار شد.
آزمون

مهین بیرانوند، مدیر مرکز تخصصی زینبیه(س) خرم آباد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: صبح امروز، همزمان با برگزاری آزمون سطح سه در استان آزمون بازپذیری نیز در این مرکز برگزار شد.

 

وی با اشاره به شرکت 200 طلبه در آزمون بازپذیری در حوزه های علمیه خواهران لرستان افزود: این آزمون بین طلاب سطح دو برگزار شد.

 

بیرانوند در ادامه خاطرنشان کرد: آزمون بازپذیری حوزه های علمیه لرستان برای طلابی که انصراف داده‌اند و یا مشروط شده‌اند، برگزار شده است.

 

وی با اشاره به شرکت 60 داوطلب برای ورود به مرکز تخصصی زینبیه(س) و ادامه تحصیل در سطح سه بیان کرد: از بین داوطلبان 30 نفر به صوری حضوری و غیر حضوری پذیرفته می شود.  

 

بیرانوند در ادامه اظهار داشت: پذیرفته شدگان پس از اعلام نتایج آزمون سطح سه در دوره مصاحبه حضوری شرکت می کنند.

 

مدیر مرکز تخصصی زینبیه(س) خرم آباد برگزاری آزمون بازپذیری طلاب را فرصتی برای جذب طلاب دانست و ابراز امیدواری کرد طلاب بتوانند از این فرصت در جهت ارتقای تحصیل خویش استفاده کنند.

 

وی عنوان داشت: مراسم کلنگ زنی ساختمان مرکز تخصصی زینبیه(س) خرم آباد، روز شنبه با حضور حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی، نماینده آیت الله سیستانی برگزار می شود./302/9459/ب1

ارسال نظرات