۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۴
کد خبر: ۴۲۷۴۶۸
آیت الله ممدوحی:

بهائیت مأمور صهیونیسم بین الملل است/ دولت و قوه قضاییه با جدیت هنجارشکنی اخیر را پیگیری کنند

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به علت دیدار برخی از منسوبان به شخصیت های نظام با بهائیان و هنجارشکنی آن ها گفت: قانون باید با این افراد برخورد کند، قانون باید از این افراد بپرسد که این ها دردشان چیست و چه می گویند.
آیت الله ممدوحی

آیت الله حسن ممدوحی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، به تبیین ماهیت  فرقه بهائیت و علت مخالف اسلام و تشیع با این فرقه پرداخت و گفت: این ها فرقه نبوده و یک مشت جاسوس هستند.

 

وی افزود: بهائیت جاسوس بوده و از فراماسونری غرب انشقاق پیدا کرده اند، این ها فرقه و نحله محسوب نمی شوند و دینی ندارند؛ بهائیان به هیچ چیز حتی مواردی که گاهی ادعا می کنند اعتقاد ندارند و مأمور صهیونیسم بین المللی ، آمریکا و انگلستان به شمار می روند.

 

نماینده مردم کرمانشاه در دوره چهارم مجلس خبرگان رهبری با بیان این که آیا اگر عده ای جاسوس در کشور دستگیر شوند آن ها را فرقه می نامند، اظهار داشت: بهائیت جاسوس بوده و دارای ملت نیست، همچنین فرقه به شمار نمی رود.

 

وی ادامه داد: اسلام خط مستقیم به شمار می رود و هر خط مستقیمی با خط های انحرافی تضاد تمام عیار دارد، بهائیت به هیچ چیز پایبند نیست بلکه به یک مو معلق هستند که اسرائیل و انگلیس است، اسلام این ها را انسان نمی داند و قرآن می فرماید«أُولَئِكَ كَالْأَنْعَامِ بَلْ هُمْ أَضَلُّ» که بهائیت از این دسته هستند.

 

آیت الله ممدوحی با اشاره به علت دیدار برخی از منسوبان به شخصیت های نظام با بهائیان و هنجارشکنی آن ها ابراز داشت: ما نه دادگاه هستیم نه دولت، دولت باید این ها را بگیرد، از آن ها سؤال کند و اصل مسأله را به دست بیاورد که چرا چنین کاری می کنند و گرنه ما هر حرفی بزنیم فایده ای ندارد.

 

وی عنوان کرد: قانون باید با این افراد برخورد کند، قانون باید از این افراد بپرسد که این ها دردشان چیست و چه می گویند، دولت باید صددرصد چنین مسأله ای را طرد کرده و قوه قضاییه نیز باید به شدت با این موضوع برخورد کند.

 

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: توقع ما از قوه قضاییه این است که اینگونه مسائل را با شدت و جدیت بیشتری دنبال کند و از افراد بپرسد که برای چه چنین کارهایی انجام می دهند، توقع از دولت و قوه قضاییه این است که خوب کار کنند./1323/ت302/ج

ارسال نظرات