۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۱
کد خبر: ۴۲۷۲۳۸
آیت الله حیدری:

تأیید بهائیت دهن کجی به تشیع و انقلاب است/ دستگاه قضا با افراد مرتبط با بهائیت برخورد قانونی کند

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان با اشاره به هنجار شکنی بعضی که منسوب به برخی شخصیت های نظام هستند، خواستار برخورد قانونی و قاطع دستگاه قضا با مرتبطان با این فرقه ضاله شد.
آیت الله محسن حیدری آیت الله محسن حیدری

آیت الله محسن حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به خاستگاه بهائیت، علت مخالفت اسلام و تشیع با این فرقه را تبیین کرد و گفت: بهائیت یک فرقه ساخته و پرداخته استکبار جهانی است.

 

وی افزود: استعمار شوروی و استعمار انگلیس به دنبال دستیابی به کشورهای اسلامی بودند و برای ایجاد تفرقه و اختلاف یکی از شگردهای شان خلق فرقه های بدعتی بوده است، یکی از کارهایی که این استعمارگران انجام دادند مسأله بابیه و بهائیت است.

 

امام جمعه موقت اهواز با بیان این که این فرقه ها از زمینه های انحرافی در بین مردم همانند جهل به مسائل شرعی و احساسات ظاهری استفاده کرده و به هدف خود می رسیدند، اظهار داشت: اکنون مرکز بهائیت اسرائیل است، پس از انقلاب تمام مأموریت های بهائیت در راستای مقابله با انقلاب اسلامی بوده است.

 

وی ادامه داد: شرکت این فرقه در فتنه 88 نیز معلوم است، بهائیت در ایران غیر از نقش جاسوسی و خدمت به استکبار جهانی همانند آمریکا، رژیم صهیونیستی و انگلیس مأموریت دیگری ندارد.

 

آیت الله حیدری با اشاره به هنجار شکنی بعضی که منسوب به برخی شخصیت های نظام هستند، ابراز داشت: کسی که قدم در راه باطل بگذارد و با اسلام، انقلاب، خون شهدا و ولایت مقابله کند در سراشیبی سقوط قرار می گیرد و سقوط انسان منحرف نیز روز به روز خطرناک تر و وحشتناک تر خواهد بود و حد یقفی پیدا نمی کند به ویژه که اگر خمیرمایه سقوط مسأله عناد، لجاجت و هواپرستی باشد حد یقفی ندارد.

 

وی عنوان کرد: نباید تعجب کرد کسانی از خانواده های مربوط به انقلاب و روحانیت باشند به گونه ای سقوط کنند که در کنار بهائیت قرار گیرند و مؤید و غمخوار آنها باشند و به اسلام، تشیع، انقلاب و خون شهدا دهن کجی کنند.

 

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به وظیفه قوه قضاییه در این زمینه خاطرنشان کرد: از آن جا که بهائیت یک جریان وابسته به استکبار جهانی بوده و جاسوسی می کند قطعا کسانی که مرتبط با آنها باشند باید تحت تعقیب قوه قضاییه قرار گیرند و با آنها برخورد قانونی شود./1323/ت302/ج

ارسال نظرات