۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۷
کد خبر: ۴۲۷۱۱۲
نماینده ولی فقیه در لرستان:

تحقق اقتصاد مقاومتی در گرو پیروی از سیره حکومتی و اقتصادی امام علی است

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان این که همایش امسال سیره علوی با عنوان سیره اقتصادی و اقتصاد در حکومت امام علی(ع) برگزار می شود، گفت: پیروی از سیره حکومتی و اقتصادی امام علی(ع) راه نجات کشور و راهکاری برای تحقق اقتصاد مقاومتی است.
نماینده ولی فقیه در لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، ظهر امروز در نشست شورای مرکزی برنامه ریزی هشتمین همایش ملی سیره علوی در استان گفت: مهم ترین مطالبه رهبر معظم انقلاب اقتصاد مقاومتی است.

 

وی با بیان این که دانشگاه ها به صورت اصولی و علمی باید به گفتمان سازی شعار بپردازند، افزود: هشتمین همایش ملی سیره علوی با رویکرد سیره اقتصادی امام علی(ع) و اقتصاد در حکومت امیرمؤمنان(ع) برگزار می شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان این که برگزاری همایش ملی سیره علوی، افتخاری بزرگ برای دانشگاه های لرستان است، عنوان داشت: ابتکار و خلاقیت دانشگاه های لرستان در برگزاری سالانه همایش ملی سیره علوی حرکتی ارزنده است.

 

وی تأکید کرد: دانشگاه ها باید به عنوان قشر تحصیل کرده در جامعه در قالب ایده های کاربردی، مطالبه خود را از مسؤولین برای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی مطرح کنند.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان این که هدف از برگزاری همایش ملی سیره علوی تبیین سیاست های اقتصاد مقاومتی است، اظهار داشت: باید راهکارهای لازم برای عملی شدن این سیاست مطرح شود.

 

وی در ادامه با بیان این که بهترین الگو برای عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی، سیره حکومتی و اقتصادی امام علی(ع) است، افزود: تبیین و تشریح این سیره امیدبخش و راه نجات کشور است.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان این که حضرت علی(ع) معصوم بوده و عمل ایشان مصون از خطا و اشتباه است، خاطرنشان کرد: الگوگیری از نگاه اقتصادی امام علی(ع) مسیر درست را تبیین می کند.

 

وی با بیان ثمرات نوع نگاه اقتصادی امیرمؤمنان(ع)، اظهار داشت: پیروی از سیره اقتصادی امام علی(ع) راهکار عملیاتی و اجرایی را به مسؤولان ارائه می دهد./9459/202/ب2

ارسال نظرات