۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۲
کد خبر: ۴۲۵۱۳۴

تشریح ویژه برنامه‌های آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی در نیمه اول ماه شعبان

ویژه برنامه‌های آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در نیمه اول ماه شعبان از سوی مدیر امور فرهنگی این آستان تشریح شد.
سلیمی

عباس سلیمی مدیر امور فرهنگی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی‌(ع) در گفت‌‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به ویژه برنامه‌های ماه شعبان در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، گفت: آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در ایام شب و روز ماه شعبان برنامه‌های متنوعی را برای زائران تدارک دیده است.

 

وی افزود: نخستین شب دو‌شنبه ماه شعبان که مصادف است با شب ولادت سرور جوانان بهشت، امام حسین(ع) مراسم جشنی در این آستان برگزار می‌شود که از سخنرانی حجتالاسلام معزی و مداحی حاج محمود تاری بهره‌مند می‌شویم.

 

سلیمی در ادامه گفت: در روز ولادت با برنامه مدیحه‌سرایی و ذکر مناقب اهل‌بیت(ع) با حضور مداح محترم محمد عیسی در خدمت زائران هستیم.

 

مدیر امور فرهنگی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی‌(ع) با اشاره به سه شب که مصادف با شب ولادت حضرت ابوالفضل(ع) است، بیان داشت: برنامه مدیحه‌سرایی و جشن ولادت در تاریخ 21 اردیبهشت بعد از نماز مغرب و عشاء از سوی اسدالله عربسرخی و در روز ولادت با مداحی احمد مالکیان برگزار می‌شود.

 

وی ادامه داد: شب چهارشنبه 22 اردیبهشت مصادف با شب ولادت امام سجاد(ع) با سخنرانی حجت‌الاسلام سید علی غروی و مداحی سید اکبر رضوی در خدمت زائران خواهیم بود و همچنین بعد از نماز ظهر و عصر با مداحی امیر عباسی ولادت این امام همام را جشن خواهیم گرفت.

 

سلیمی درباره  برنامه شب ولادت حضرت علی اکبر(ع)، گفت: شب ولادت با قرائت دعای توسل از سوی علی صالحی خوانساری و روز ولادت با مداحی اصغر فراهانی در خدمت شیفتگان و دلدادگان اهل بیت عصمت و طهارت هستیم.

 

 مدیر امور فرهنگی حرم حضرت عبدالعظیم(ع) در پایان خاطرنشان کرد: کارکنان و خادمان آستان حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) ضمن دعوت مردم مومن و انقلابی به شرکت در مراسم‌های آستان، آمادگی خدمات رسانی به زائران محترم را دارد./302/813/ب1

ارسال نظرات