۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۶
کد خبر: ۴۲۵۱۲۲
منتخب مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی:

برگزاری انتخابات سالم یکی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب است

منتخب مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی گفت: برگزاری انتخابات سالم و قانونی، یکی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است که مردم همواره از آن حمایت کرده‌اند.
سمیه محمودی، نماینده شهرضا انتخابات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، سمیه محمودی، شامگاه امروز در جشن بزرگ مبعث رسول اکرم(ص) که در سالن ورزشی شهید طحانی شهرضا برگزار شد، با اشاره به بخش‌هایی از سخنان رهبر معظم انقلاب عنوان کرد: امروز مردم به دو پیام بزرگ مبعث یعتی فکر و اندیشه و تهذیب اخلاق نیاز دارند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود، اظهار کرد: کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات نشان از آگاهی و درایت آن‌ها در حمایت از آرمان‌های متعالی امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب بود.

 

نماینده مردم شهرضا در مجلس دهم اظهار کرد: شهرضا شهر عالمان فرهیخته‌ای همچون حکیم نصرالله، حکیم الهی، حکیم اسدالله و شهرستان شهدای بزرگی همچون سردار همت و شهید طباطبائی است که هر یک به سبب فخر و مباهات مردم ان هستند.

 

محمودی تأکید کرد: فرهنگ غنی و روحیه ایمانی و اسلامی مردم شهرستان شهرضا سبب شده است که اقوام و گروه‌های مختلفی در کنار یکدیگر و با صلح و آرامش در آن زندگی کنند.

 

وی گفت: همه مردم شهرضا همواره به اخلاق‌مداری و ایمان و تزکیه معروف بوده‌اند و در تمامی عرصه‌های مختلف اجتماعی این مسأله را به همه ثابت کرده‌اند.

 

منتخب مردم شهرضا در مجلس دهم عنوان کرد: بصیرت و آگاهی مردم و حضور چشمگیر آن‌ها در تمامی عرصه‌های دفاع از ارزش‌های متعالی نظام، مسؤولیت مدیران اجرایی را دوچندان می‌کند.

 

محمودی گفت: در دوران بعد از انتخابات رقابت‌ها جای خود را به رفاقت می‌دهد تا همه با وحدت و همدلی برای خدمت به مردمی که لیاقت برخورداری از بهترین خدمات را دارند، تلاش کنیم.

 

وی تصریح کرد: پیروز اصلی انتخابات مردم بودند زیرا ثابت کردند در هر شرایطی با هوشیاری و بصیرت مثال زدنی برای دفاع از دستاوردهای نظام و تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب، در صحنه حاضر هستند./202/868/ب1

ارسال نظرات