۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۵
کد خبر: ۴۲۵۱۲۱
امام جمعه شهرری:

استفاده از کالاهای داخلی مورد توجه جدی مردم قرار گیرد

امام جمعه شهرری گفت: همه مردم و مسؤولان باید بدانند که سخن رهبری در زمینه استفاده از کالاهای داخلی در راستای پیشرفت و ترقی جامعه بوده و لازم است همگان با دقت و جدیت فراوان این مهم را پیگیری کنند.
استفاده از کالاهای داخلی مورد توجه جدی مردم قرار گیرد

حجت الاسلام سید علی شاهچراغی، امام جمعه شهرری، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به بیان رهبر معظم انقلاب مبنی بر عدم ورود کالاهای خارجی که مشابه آن در کشور وجود دارد و ضرورت استفاده از کالاهای داخلی، گفت: بخشی از فرمایشات رهبری متوجه دولت و مسؤلان نظام است که با برنامه ریزی‌های خود باید در راستای شعار سال که اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل است گام بردارند و با اجرایی کردن این شعار سبب نا امیدی دشمن شوند.

 

وی افزود: اما بخش دیگر به مردم مربوط می‌شود تا با اهمیت دادن به مساله صرفه جویی و قناعت، درست مصرف کردن را در زندگی خود ساری و جاری کنند تا بتوانند بیان رهبر معظم انقلاب را در زندگی خود جامع عمل بپوشانند.

 

امام جمعه شهرری اضافه کرد: افراد جامعه با خرید کالاهای داخلی در اصل از تولید کنندگان داخلی حمایت می‌کنند و انتظار می‌رود مردم با جدیت و دقت فراوان این مهم را پی‌گیری کنند.

 

حجت الاسلام شاهچراغی وجدان کاری را از مهم‌ترین مسائل اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: کالاهای داخلی باید از مرغوبیت لازم برخوردار باشد و این امر به توجه و دقت تولید کنندگان داخلی بستگی دارد.

 

وی افزود: اگر مردم به کیفیت کالاهای داخلی چه از نظر استحکام و چه از لحاظ سالم بودن یقین پیدا کنند هرگز به سراغ کالاهای خارجی نخواهند رفت.

 

امام جمعه شهرری در پایان خاطر نشان کرد: استفاده مردم از تولیدات داخلی کمک عظیمی به اقتصاد کشور است و باید همه مردم و مسؤولان توجه داشته باشند به سخن رهبری که در راستای کمال و ترقی جامعه است جامع عمل بپوشانند چرا که بیان رهبری سرلوحه کار انقلاب اسلامی است./302/813/ب1

ارسال نظرات