۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۴
کد خبر: ۴۲۵۱۰۰
امام جمعه عالیشهر:

بعثت پیامبر خط بطلانی بر اصول و عقاید غلط دوران جاهلیت کشید

امام جمعه عالیشهر گفت: بعثت پیامبر در آن زمان که قلب های قوم عرب سرشار از خرافات و گناه و سرشار از فساد بود را متحول ساخت و خط بطلانی بر اصول و عقاید غلط آن زمان کشید.
حجت الاسلام هاشمی امام جمعه عالیشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، حجت الاسلام سید غلامرضا هاشمی امام جمعه عالیشهر عصر امروز در مسجد الجواد عالیشهر، گفت: بعثت پیامبر یک حادثه بسیار مهم، ارزشمند و تاثیر گذار برای بشر است و برکات زیادی را برای عالم بشریت داشته است.

 

امام جمعه عالیشهر افزود: بعثت به معنی برانگیختن است و پروردگار عالم تاج نبوت را در این روز بر سر پیامبر گذاشت است.

 

حجت الاسلام هاشمی خاطرنشان کرد: پیامبر اکرم(ص) علی رغم اینکه امی بود ولی به اذن پروردگار عالم پس از خطاب جبرئیل به ایشان لب به سخن گفتند و آیه های  قرآن را برای نخستین بار تلاوت کردند.

 

وی با اشاره به اینکه بعثت پیامبر انقلاب ارزش های والای انسانیت است، بیان داشت: بعثت پیامبر در آن زمان که قلب های قوم عرب سرشار از خرافات و گناه و سرشار از فساد، شرب خمر، تبعیض، بی عدالتی، گناه و بی حرمتی بود را متحول ساخت و خط بطلانی بر اصول و عقاید غلط آن زمان کشید.


 
امام جمعه عالیشهر اظهار داشت: هدف نهایی بعثت پیروزی اسلام در آخر الزمان از سوی حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه شریف است و روزی خواهد آمد که دین محمد(ص) و دین اسلام سراسر عالم را فرا خواهد گرفت و همه ادیان الهی زیر چتر دین کامل  اسلام خواهند رفت./203/846/ب1

ارسال نظرات