۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰
کد خبر: ۴۲۵۰۴۱
با هدف توسعه و تعمیق فعالیت حوزه‌های علوم اسلامی دانشگاهیان برگزار می‌شود؛

نشست رؤسای دفاتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها

نخستین هم اندیشی روسای دفاتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری با موضوع توسعه، تعمیق و تعالی فعالیت حوزه های علوم اسلامی دانشگاهیان در سراسر کشور در ستاد مرکزی برگزار می‌شود.
حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان

به گزارش خبرگزاری رسا، نخستین هم اندیشی روسای دفاتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری با موضوع توسعه ، تعمیق و تعالی فعالیت حوزه های علوم اسلامی دانشگاهیان در سراسر کشور عصر روز شنبه 18 اردیبهشت در ستاد مرکزی برگزار می شود.

 

حجت الاسلام حریزاوی مدیر این حوزه با اعلام این خبر گفت : در این نشست که با هدف توسعه فعالیتهای حوزه های علوم اسلامی دانشگاهیان در سراسر کشور برگزار می شود،  موضوعاتی مانند تشکیل شورای هماهنگی حوزه های دانشگاهیان در دانشگاه ها و  تشریح سیاست های سال جاری حوزه مورد بحث و گفتگو قرار خواهد گرفت.

 

مدیر حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان گفت : ظرفیت سنجی برای ایجاد حوزه های علوم اسلامی اساتید مراکز آموزش عالی ، حضور مؤثر در شورای جذب معرفت جویان و فعال سازی تمامی دفاتر و ظرفیت های دانشگاهی در جهت شناسایی فعالانه و جذب هدفمند با هدف تربیت دانشجوی تراز نظام اسلامی نیز در دستور کار این نشست قرار گرفته است.

 

وی افزود: بومی سازی سیاست های ابلاغی مراکز حوزه،  متناسب با امکانات و ظرفیتهای استانی به همراه توسعه عملکرد کمی و کیفی دفاتر و بررسی عملکرد مراکز حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان نیز در این نشست بررسی خواهد شد./998/د101/س

 

 

منبع: حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان

ارسال نظرات