۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۲
کد خبر: ۴۲۴۹۴۲
آیت الله شاهچراغی مطرح کرد؛

مجلس خبرگان باید در مسیر پاسداری از ولایت گام بردارد

نماینده مردم سمنان در مجلس خبرگان رهبری مرحوم آیت الله طبسی و آیت الله خزعلی را انقلابی واقعی توصیف کرد و گفت: این دو بزرگوار در فتنه جلودار بودند به همین دلیل رهبر انقلاب، آنها را به عنوان افراد شاخص معرفی کردند.
آیت الله سید محمد شاهچراغی سیدمحمد شاهچراغی

آیت الله سیدمحمد شاهچراغی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به نقش روشنگری خبرگان در بزنگاه هایی مانند فتنه 88، اظهار داشت: خبرگان هرچه که رهبر معظم انقلاب می فرمایند، پیگیری کنند و برای مردم تبیین کنند تا قضیه روشن شود؛ البته معمولا خبرگان چنین کاری را انجام می دهند به ویژه کسانی که تریبون نماز جمعه را در اختیار دارند همواره در این عرصه روشنگری داشته اند.

 

نماینده منتخب مردم سمنان در مجلس خبرگان رهبری در بیان علت مطرح شدن مرحوم آیت الله طبسی و مرحوم آیت الله خزعلی از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان افراد شاخص در خبرگان رهبری، گفت: این دو بزرگوار به معنای واقعی انقلابی بودند و درمقابله با فتنه جلودار بودند و موضع گیری خوبی داشتند.

 

وی حمایت قاطعانه از رهبر، استکبار ستیزی و مبارزه با آمریکا را از شاخصه های خبرگان انقلابی برشمرد و اظهار داشت: کسی که در خدمت نظام جمهوری اسلامی باشد و در صحنه های مختلف نظام حضور داشته باشد، انقلابی است؛ خبرگان انقلابی باید همانند ادوار گذشته در راه پاسداری از ولایت حرکت کنند.

 

آیت الله شاهچراغی با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب بر انقلابی ماندن مجلس خبرگان، گفت: خبرگان رهبری باید همچون حوزه علمیه و توده مردم انقلابی بماند چرا که ما برای به ثمر نشستن این انقلاب هزینه بسیاری صرف کرده ایم بنابراین برای صیانت از آن نیز باید تمام تلاش خود را به کار ببندیم.

 

امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان سمنان عملکرد شورای نگهبان در این دوره را خوب ارزیابی کرد و ابراز داشت: البته آنها هم ممکن است مانند همه انسان ها دچار اشتباه شوند اما عملکرد شورای نگهبان همواره قابل قبول بوده است./925/ت302/ج

 

ارسال نظرات