۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۱
کد خبر: ۴۲۴۱۱۳
با هدف تحكيم بنيان خانواده؛

کارگروه زن و خانواده در پاكدشت تشكيل شد

مسؤول دفتر بسيج زنان پاكدشت گفت: كارگروه زن و خانواده به منظور تحکیم بنیان خانواده و بررسی علل و ریشه های آسیب های وارده به این نهاد پر ارزش برخاسته و برای راه کارهایی جهت رفع این مشکلات تشكيل شده است.
حسيني بسيج زنان پاكدشت

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا، كبري حسینی مسؤول بسیج جامعه زنان پاکدشت در جلسه صبح امروز کارگروه زن و خانواده، در جمع نخبگان فرهنگی اين شهرستان به بیان اهمیت زن و خانواده از ديدگاه اسلام پرداخت و در ادامه گفت: اسلام آئینی الهی و مقدس است که برای خانواده اهمیت فراوان قائل است و آن را سنگ بنای مهم حیات اجتماعی می‌داند.

 

وي ابراز داشت: اسلام وحدت جامعه را از وحدت زوجین و وحدت اعضای خانواده می شناسد و علایق انسانی موجود در خانواده را قابل گسترش و نشر در جامعه به حساب می آورد.

 

حسيني با تأكيد به اينكه هرگونه نظم و سازندگی باید از خانواده آغاز شود، ادامه داد: اسلام معتقد است برای اینکه جوامع تحت ضابطه درآیند؛ چاره ای جز این نیست که نخست خانواده تحت ضابطه درآید و دامنه سازندگی و گسترش به جامعه کشانده شود به همین خاطر امروز دشمن از طریق جنگ نرم سعی در فرو پاشی بنیان مقدس خانواده دارد.

 

وي با اشاره به هجمه های ناجوانمردانه دشمن به سمت بنیان خانواده درباره افکار و اطلاعات تزریق شده به فرد و خانواده، افزود: جنگ نرم، جنگی است که از طریق دست های نامرئی و باقدرت، قبل از اینکه خود فرد متوجه شود فرد و خانواده را مورد هجمه قرار داده و ممکن است شکست خورده این جنگ به حساب آید و سرازير شود از افکار و اطلاعات و فرهنگ غلطی که به او تزریق شده است.

 

فرمانده بسيج زنان پاكدشت در ادامه در رابطه با چگونگی تأثیر جنگ نرم بر فرد و خانواده، گفت: جنگ نرم می تواند موجب تغییر باورها و ارزش ها شود و جایگزین هایی برای ابزار معنوی زندگی بسازد که چندین سال بعد را به گونه ای غیر از خواست ما رقم بزند.

 

وي با بيان اينكه این جنگ عامل سرکوبی دیدگاه ها و حمایت از عقایدی است که از آن فرد نیست اما از طریق رسانه ها به اشتباه به او القا شده است، هشدار داد: اين جنگ حتی می تواند عامل تغییر پوشش، صحبت کردن، رفتار و فرهنگ نیز باشد.

 

مسؤول دفتر بسيج زنان پاكدشت در پايان با تأكيد به اينكه در کل، جنگ نرم به دنبال تغییر و فرو پاشی خانواده ها است، اعلام كرد: به همین علل کارگروه زن و خانواده به منظور تحکیم بنیان خانواده و بررسی علل و ریشه های آسیب های وارده به این نهاد پر ارزش برخاسته و تلاش درباره راه کارهایی جهت رفع این مشکلات را دارد./202/804/ب1

ارسال نظرات