۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۱
کد خبر: ۴۲۳۹۹۸
معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر:

مقوله فرهنگ و هنر برای جامعه بسیار مهم و حیاتی است

معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: مقوله فرهنگ و هنر برای جامعه بسیار مهم و حیاتی است که باید اصولی و کارشناسانه به آن پرداخت و فعالان در حوزه فرهنگ و هنر در حقیقت سفیرانی هستند که باید به خوبی ارزش ها و اطلاعات فرهنگی و هنری را انتقال دهند.
معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر

به گزارش خبرگزاری رسا در بوشهر، عبدالرضا عالی پور معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در دیدار با مسئول نمایندگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئول کتابخانه عمومی شهر کاکی گفت: هدف از این بازدید آشنایی با همکاران و ارزیابی عملکرد آنان و همچنین آشنایی با فعالان حوزه فرهنگ و هنر و مؤسسات قرآنی این بخش می باشد.

افزود: گرچه متولیان فرهنگ و هنر در این بخش زیاد و متعدد است اما باید از کارشناسان این حوزه که در مجموعه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فعال هستند بهره جست.

وی ادامه داد: هدف ما این است با همکاران داخلی و ادارات مرتبط تعامل برقرار نموده و تا آنجا که در توان ما باشد در زمینه فرهنگی و هنری یاری رسان آنان باشیم.

عالی پور اضافه کرد: انتظار ما از تمام ادارات مرتبط و همکاران گرامی این است که کار و رسالت فرهنگی را در اولویت کاری خود قرار دهند و آنچه برای ما مهم می باشد این است که رضایت ارباب رجوع از جمله قشر بزرگ هنرمند و هنر دوست را جلب کنند.

معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر افزود: مقوله فرهنگ و هنر برای جامعه بسیار مهم و حیاتی است که باید اصولی و کارشناسانه به آن پرداخت و فعالان در حوزه فرهنگ و هنر در حقیقت سفیرانی هستند که باید به خوبی ارزش ها و اطلاعات فرهنگی و هنری را انتقال دهند.

ابوذر بهرامی مسئول نمایندگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بخش کاکی نیز با اشاره به عملکرد این نمایندگی گفت: ساخت پلاتو، جلسات شورای فرهنگ عمومی، تشکیل شورای قرآنی بخش، اجرای برنامه مختلف فرهنگی و هنری از جمله اقدامات صورت گرفته توسط این نمایندگی و انجمن های هنری تحت پوشش می باشد.

ابوذر بهرامی ادامه داد: تمام تلاش و سعی خود را می کنیم تا این نمایندگی و فرهنگسرای بعثت کاکی میزبانی لایق برای هنرمندان و هنردوستان باشد.

وی افزود: امیدواریم با این شور و اشتیاق در بین هنرمندان و تعامل خوبی که با ادارات بخش صورت گرفته شاهد رشد روزافزون برنامه ها و کارهای فرهنگی و هنری در بخش باشیم./846/102/ب3

ارسال نظرات