۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۸
کد خبر: ۴۲۳۹۵۵
مدیر مدرسه علمیه کوثر ورامین:

شهید مطهری الگوی مناسبی برای معلمان و مبلغان به شمار می‌رود

مدیر مدرسه علمیه کوثر ورامین گفت: شهید مطهری الگوی مناسبی برای معلمان و مبلغان جهان اسلام به شمار می‌رود و از آن جا که معلمان روح و جان افراد را پرورش داده و به سوی رشد و ترقی سوق می‌دهند، تکریم و تعظیم آن ها تکریم و تعظیم علم است.
شهید مطهری

طاهره شاکری، مدیر مدرسه علمیه کوثر ورامین، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، ضمن تبریک فرار رسیدن هفته معلم و گرامیداشت یاد و خاطره استاد والامقام شهید مرتضی مطهری، گفت: استاد شهید مطهری همواره به عنوان یک اسلام شناس، آگاه و عالم به زمان، دانشمندی متفکر و درد آشنا یاد می‎شود و همواره مورد احترام و علاقه تمامی فرهیختگان جامعه و جوانان انقلابی بوده و است.


وی افزود: استاد مطهری افزون بر آگاهی از مشکلات و مسائل فرهنگی و اجتماعی جامعه، همواره در جهت رفع تمامی آن مشکلات تلاش و اقدامی هوشمندانه داشتند.

 

مدیر مدرسه علمیه کوثر ورامین درباره اینکه شهید مطهری به عنوان یک احیاگر متفکر در بین مسلمان شناخته شده است، تاکید کرد: در حقیقت شهید مطهری الگوی مناسبی برای معلمان و مبلغان جهان اسلام به شمار می‌رود.


شاکری با اشاره به هفته معلم، بیان داشت: چندین سال است که شهادت این معلم بزرگ و فرزانه، دستمایه قدردانی و تجلیل از مقام معلم قرار گرفته است و از منظر اسلام و روایات اهل بیت(ع) برای مقام معلم ارزش بسیاری نقل شده است.

 

مدیر مدرسه علمیه کوثر ورامین در ادامه گفت: امام حسین(ع) فرمودند هر کس انسانی را از گمراهی به سوی حق و حقیقت راهنمایی کند و او نیز پاسخ مثبت دهد، به اندازهٔ آزادی یک برده پاداش خواهد داشت.

 

شاکری در پایان با اشاره به ارزش و اهمیت جایگاه معلمی، خاطرنشان کرد: از آن جا که معلمان روح و جان افراد را پرورش داده و به سوی رشد و ترقی سوق می‌دهند از این رو تکریم و تعظیم او تکریم و تعظیم علم است./302/813/ب1

ارسال نظرات