۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۴
کد خبر: ۴۲۳۳۲۷
تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی:

وظیفه جامعه اسلامی، مقابله با توطئه‌های اقتصادی دشمنان است  

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) با بیان اینکه امروز دشمنان با فشار اقتصادی درصدد به زانو در آوردن جامعه اسلامی هستند، گفت: از عمده وظایف جامعه اسلامی، مقابله با توطئه‌های اقتصادی دشمنان است. 
ری شهری

حجت الاسلام والمسلمین محمد محمدی ری‌شهری، تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و مفسر قرآن کریم، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، در زمینه شعار سال که اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل است، گفت: جامعه اسلامی در زمینه تأمین نیازهای حکومت دینی و مرتفع کردن مشکلات اقتصادی نیاز به یک برنامه درست و منسجم دارد.

 

 تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) درباره نیات خبیثانه دشمنان از تحمیل فشارهای اقتصادی به جامعه اسلامی، بیان داشت: از عمده وظایف جامعه اسلامی، مقابله با توطئه‌های اقتصادی دشمنان است چرا آنان هدفی جز به زانو در آوردن نظام اسلامی ندارند.  

 

این مفسر قرآن کریم درباره وظیفه حوزه‌های علمیه در تبیین مبانی قرآنی اقتصاد مقاومتی، عنوان کرد: مبانی قرآن کریم در زمینه اقتصاد مقاومتی به صورت مبهم و پیچیده مطرح نشده که اینک نیاز به نوشتن کتاب باشد بلکه آنچه که مهم است همان فرمایش رهبر معظم انقلاب است که فرمودند اقدام و عمل.

 

حجت الاسلام والمسلمین ری‌شهری اظهار داشت: جامعه اسلامی باید در رفع نیازهای اقتصادی خود به صورت مستقل به داشته‌هایش متکی باشد و عقل نیز حکم می‌کند که جامعه امروز نیاز جدی به پیگیری و اجرای اقتصاد مقاومتی در جامعه دارد.

 

وی درباره اینکه انسان در مقام حرف بسیار سخن می‌گوید و اینک نیاز به عمل است، خاطر نشان کرد: شعار امسال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل است یعنی اینکه اقتصاد مقاومتی باید در جامعه ساری و جاری شود تا تاثیر آن به منصه ظهور برسد اما متاسفانه امروز ما تنها شاهد شعار زدگی هستیم./302/813/ب1

ارسال نظرات