۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۲۳۲۴۸
سرپرست بنیاد شهید استان اصفهان:

روحانیان خاطرات و فرهنگ جبهه را به جوانان منتقل کنند

سردار کریمی با اشاره به لزوم ثبت و ضبط اسناد و مدارک موجود از حضور طلاب و روحانیان در دوران دفاع مقدس، گفت: طلاب و روحانیان ایثارگر و رزمنده باید خاطرات و مبانی فکری فرهنگی دفاع مقدس را به بالای منبرها و جلسات مذهبی و فرهنگی وارد و فرهنگ دفاع مقدس را به نسل جوان منتقل کنند.
سردار عبدالله کریمی سرپرست بنیاد شهید استان اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، سردار عبدالله کریمی، ظهر امروز در همایش طلاب و روحانیان شاهد و ایثارگر، در مدرسه علمیه دارالحکمه اصفهان، با اشاره به لزوم ارتباط میان نسل گذشته و نسل جوان و انتقال تجربیات و آموزه‌های نسل انقلاب و دفاع مقدس به جوانان، گفت: عدم ارتباط با نسل گذشته موجب بی‌آگاهی و مشکلات هویتی در نسل جوان خواهد شد.

 

کریمی در ادامه خاطرنشان کرد: مهم ترین ویژگی ملت ایران داشتن هویت ایرانی اسلامی است، ایثارگران پل ارتباط میان نسل گذشته با نسل فعلی و آینده و انتقال مفاهیم و ارزش‌های هویتی هستند و لازم است که طلاب و روحانیان ایثارگر به طور جدی در این زمینه تلاش کنند.

 

وی با اشاره به لزوم ثبت و ضبط اسناد موجود از حضور طلاب و روحانیان در دوران دفاع مقدس و جنگ تحمیلی، اظهار کرد: طلاب و روحانیان ایثارگر و رزمنده باید خاطرات و مبانی فکری فرهنگی دفاع مقدس را به بالای منبرها و جلسات مذهبی و فرهنگی وارد کنند و فرهنگ دفاع مقدس را به نسل جوان منتقل سازند.

 

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان، تصریح کرد: زنده کردن خاطرات دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی و ترویج و نشر فرهنگ جبهه در سبک زندگی و نگرش مردم تأثیر ویژه‌ای خواهد داشت و طلاب و روحانیون نباید از این موضوع غافل شوند و همواره باید بکوشند تا از منابر به عنوان فرصتی مغتنم برای نشر فرهنگ جبهه و خاطرات جبهه استفاده کنند./202/1304/ب1

ارسال نظرات