۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۲
کد خبر: ۳۲۵۹۶۴
با هدف احیای طب اسلامی؛

کارگاه تخصصی سلامت بانوان در مدرسه علمیه اسلام شناسی مشهد برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ مدرسه علمیه اسلام شناسی حضرت زهرا(س) مشهد، دوره جدید کارگاه تخصصی سلامت بانوان از منظر طب سنتی را به منظور ترویج فرهنگ تغذیه سالم و احیای طب سنتی و اسلامی برگزار می کند.
طب اسلامي

خانم حلیمه نادری، مسؤول واحد فارغ التحصیلان مدرسه علمیه اسلام شناسی حضرت زهرا(س) مشهد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، گفت: واحد فارغ التحصیلان و اعزام مبلغ مدرسه علمیه اسلام شناسی حضرت زهرا(س) مشهد دوره جدید کارکاه تخصصی سلامت بانوان از منظر طب سنتی را با هدف ارتقای آگاهی درباره علل بیماری ها و راه های درمان آن و همچنین ترویج فرهنگ تغذیه سالم و احیای طب سنتی و اسلامی برگزار می کند.

 

وی به اهمیت تعذیه از منظر دین اسلام اشاره کرد و افزود: امـام رضـا(ع ) فـرمـود: «فـانَّ صلاح البدن وَ قوِامَه یَکونُ بِالطَّعامِ والشَّرابِ و فَسادَهُ یَکونُ بهما، سلامتی و پایداری بدن و همچنین بیماری آن به غذا و نوشیدنی است».

 

مسؤول واحد فارغ التحصیلان مدرسه علمیه اسلام شناسی حضرت زهرا(س) مشهد افزود: با توجه به استقبال خوب متقاضیان دوره های طب سنتی و اثر بخشی این دوره ها در سبک زندگی، واحد فارغ التحصیلان برای دور جدید کارگاه تخصصی طب سنتی ثبت نام می کند.

 

تغذیه بر اخلاق و رفتار انسان تأثیر می گذارد
این استاد حوزه علمیه خواهران مشهد در خصوص شرایط ثبت نام از متقاضیان و زمان برگزاری این دوره گفت: این دوره آموزشی با تدریس خانم نبی؛ دکترای طب سنتی و مسؤول آموزش اتحادیه انجمن گیاهان دارویی مشهد ویژه طلاب و عموم خواهران علاقمند که پیشتر دوره های مزاج شناسی و گیاه شناسی را گذرانده باشند طی ده جلسه آموزشی روزهای دوشنبه برگزار می شود.

 

نادری با تأکید بر این که غذا و تغذیه بر اخلاق و رفتار انسان تأثیر می گذارد، افزود: دوره گیاه شناسی و روان درمانی با حضور آقای ابراهیم نژاد، دکترای طب سنتی برگزار می شود.

 

مسؤول واحد فارغ التحصیلان مدرسه علمیه اسلام شناسی مشهد گفت: متقاضیان واجد شرایط می توانند با مراجعه به واحد فارغ التحصیلان مدرسه علمیه اسلام شناسی حضرت زهرا(س) مشهد نسبت به ثبت نام و دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص این دوره اقدام نمایند، برای کسب اطلاعات بیشتر نیز با شماره 38552790 تماس بگیرید.

 

وی یاد آور شد: در پایان این دوره، به تمام شرکت کنندگان، گواهی پایان دوره از طرف دانشکده طب سنتی و فنی و حرفه ای اهدا می شود./1309/302/ب1

ارسال نظرات