۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۶
کد خبر: ۳۲۵۴۴۴

استاندار قم از دانشگاه مجازی المصطفی بازدید کرد

خبرگزاری رسا ـ استاندار قم و هیأت همراه از بخش‌های مختلف دانشگاه مجازی المصطفی(ص) بازدید کردند.
دانشگاه مجازي المصطفي دانشگاه مجازي المصطفي

 

در ابتدای این بازدید حجت الاسلام حسینی، رییس دانشگاه مجازی با خوشآمدگویی به میهمانان، به معرفی اجمالی از این دانشگاه و فعالیت‌های آموزشی، فرهنگی و پژوهشی آن پرداخت و گفت: دانشگاه مجازی المصطفی باتوجه نیازهای مسلمانان جهان بیش از 12 سال که تأسیس شده است و در حال حاضر در 19 رشته به زبان‌های مختلف ارائه خدمات ارائه می‌کند.

 

حجت الاسلام حسینی بیان کرد: این دانشگاه در سه مقطع کاردانی، کارشناسی و کاراشناسی ارشد به زبان‌های فارسی، عربی، انگلیسی، تایلندی، فرانسه و آلمان ارائه خدمات می‌دهد و همچنین دوره غیر رسمی و پودمانی در 6 زبان مختلف و دوره کوتاه مدت برای 16 زبان طراحی شده است.

  

رییس دانشگاه مجازی المصطفی(ص) عنوان داشت: به سبب دشمنی و اعنادی برخی از کشورها با نظام اسلامی دارند جامعه المصطفی(ص) نمی‌تواند در آنجا دانشگاه تأسیس کند، بنابراین با راه‌اندازی دانشگاه مجازی توانسته‌ایم در بسیاری از کشوهای جهان ارائه خدمات دهیم.

  

دانشگاه مجازی المصطفی(ص) خدمات بسیاری به جهان تشیع ارائه می‌کند

در ادامه این بازدید، استاندار قم، با تقدیر و تشکر از مدیران و مسؤولان اجرایی دانشگاه مجازی المصطفی(ص)، گفت: این دانشگاه برای رفع نیازهای مسلمان جهان تأسیس شده است و وجود چنین دانشگاه‌هایی برای شهر مقدس قم الزامی است.

  

صادقی بیان کرد: دانشگاه مجازی المصطفی(ص) با کمترین هزینه‌ها خدمات بسیاری به جهان تشیع ارائه می‌کند و مناسب است که تمام مسؤولان و نهادهای استانی برا تقویت جامعه المصطفی(ص) همکاری‌های لازم را داشته باشند.

  

دانش‌پژوهان جامعة المصطفی(ص) گرایش طائفه‌گریانه به ادیان یکدیگر ندارند

حجت‌الاسلام مهدوی‌مهر، جانشین جامعة المصطفی(ص) در ادامه این دیدار بیان کرد: مخاطبان دانشگاه‌های المصطفی از شیعیان و اهل تسنن کشورهای مختلف است، بنابرین گروهای مختلف تقریبی در این دانشگاه به وجود آمده است و دانش پژوهان این مراکز گرایش طائفه گریانه به ادیان یکدیگر ندارند.

  

وی با بیان این که تمام رشته‌های دانشگاه مجازی المصطفی مورد تأیید وزارت علوم است، گفت: جامعة المصطفی العالمیه(ص) در کشورهای که محدودیت حضور و تأسیس دانشگاه دارد، می‌توانیم از طریق این دانشگاه مجازی دروس و معارف اسلامی در این کشورها ترویج و ارائه دهد.

 

جانشین جامعة المصطفی(ص) عنوان داشت: دانشگاه مجازی المصطفی(ص) با توجه به افزایش کلاسها و ارائه خدمات به فضای گسترده‌ای نیاز دارد و بنابراین لازم است که مسوؤلان استانی، استانداری و شهرداری برای ساخت طبقات دیگر این دانشگاه همکاری لازم را داشته باشند./998/202/ب2

ارسال نظرات