۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۴
کد خبر: ۳۲۴۸۶۹
استاد حوزه و دانشگاه:

امید به غرب، راه حل رفع مشکلات کشور نیست

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه و دانشگاه گفت: امید به غرب راه حل رفع مشکلات کشور نیست که ضرورت دارد مدیران براساس رهنمودها و تدابیر ارزشمند مقام معظم رهبری مسائل کشور را پیش برند.
امام جمعه دابودشت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام مهدی تقی زاده، استاد حوزه و دانشگاه امروز در دیدار جمعی از مدیران شهرستان آمل با بیان این که بهره گیری از رهنمودها و تدابیر ارزشمند مقام معظم رهبری نظام اسلامی را در مسیر پیشرفت و تعالی قرار می دهد، گفت: ضرورت دارد در مسیر تحقق رهنمودهای ارزنده مقام معظم رهبری کوشا باشیم.


استاد حوزه و دانشگاه افزود: نظام استکباری متکی به زورگویی در مسیر اقتصاد، سیاست، فرهنگ و نظامی است که تلاش دارند تا در راستای تحقق خواسته های خود به هر نحوی گام بردارند.


وی تصریح کرد: ایادی استکباری از هیچ تلاشی صرف‌نظر نمی‌کنند و تمام تلاش آن ها این است که ما را در ابعاد مختلف مورد هدف خود قرار دهند.


امام جمعه دابو و دشت سر افزود: ایادی استکباری از طریق گفتمان و مبادلات اقتصادی، تحریم و تهدید نظامی و هر وسیله دیگر ما را مورد هدف خود قرار می دهند که باید هوشیار باشیم و از طریق مذاکره نمی توانیم به اهداف خود دست پیدا کنیم.


حجت الاسلام تقی زاده ادامه داد: تیم مذاکره کننده هسته ای رفتند و با طرف های غربی مذاکره صورت دادند اما امروز پیروزی و اثری را مشاهده نمی کنیم و قرار بود زندگی ما در مسیر رفاه و آسایش قرار گیرد.


وی خاطرنشان کرد: امروز مشکلاتی مانند گرانی، بیکاری و ازدواج جوانان داریم که ضرورت دارد تدابیر ارزنده و شایسته ای در راستای رفع آن برداشته شود که نیازمند برنامه ریزی و انجام گام های عملی در این راستا هستیم.


استاد حوزه علمیه مازندران تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی و اعتقاد به سرمایه های داخلی می تواند برکات و دستاوردهای ارزشمندی برای نظام اسلامی داشته باشد.


امام جمعه دابو و دشت سر ادامه داد: امید به غرب راه حل رفع مشکلات کشور نیست که ضرورت دارد مدیران براساس رهنمودها و تدابیر ارزشمند مقام معظم رهبری مسائل کشور را پیش برند.


حجت الاسلام تقی زاده افزود: سی و هفت سال دشمنان آمدند توطئه های بسیاری را بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایجاد کردند اما نتوانستند به اهداف و خواسته های شوم خود دست پیدا کنند.


استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که ضرورت دارد متوجه گفتمان خود باشیم، گفت: روزگار دنیای فردا ما در موشک و مذاکره است که باید به این امر مهم و اساسی توجه لازم را داشته باشیم.


وی تصریح کرد: نیاز است زمینه تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی را فراهم کنیم و بتوانیم زمینه پیشرفت روزافزون در مسائل علمی و نظامی را حاصل کنیم که تفکر انقلابی گری می تواند دستاوردهای ارزشمندی برای ما داشته باشد./1314/202/ب2

ارسال نظرات