۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۹
کد خبر: ۳۲۳۴۰۹
حجت الاسلام سالک کاشانی:

اقتصاد مقاومتی از راه‌های مقابله با بیکاری و معضلات اجتماعی است

خبرگزاری رسا ـ رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان این که نباید پتانسیل و ظرفیت نیروی جوان و مستعد کشور گرفتار آسیب های اجتماعی و فرهنگی شود، گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی می تواند با بیکاری و معضلات اجتماعی و فرهنگی مقابله کند.
حجت الاسلام سالک

حجت الاسلام احمد سالک کاشانی، رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با تأکید بر این که مخاطب نخست شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، برنامه ریزان و تصمیم گیران و تصمیم سازان بر اساس 24 بند سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، از جمله دولت است، گفت: مخاطب اول شعار سال، سران سه قوه به ویژه دولت است.

 

وی افزود: مخاطب بعدی شعار سال، سرمایه داران و کسانی هستند که علاقه مند به جمهوری اسلامی و ارتقاء ایران در ابعاد مختلف خودکفایی و خواهان بکارگیری سرمایه های خود در قالب سیاست ابلاغی هستند.

 

حجت الاسلام سالک کاشانی با تأکید بر این که موانعی بر سر راه سرمایه داران داخلی است که دولت باید آن موانع را از پیش روی سرمایه داران بردارد، گفت: مخاطب سوم شعار سال، آحاد مردم هستند.

 

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر خرید کالاهای داخلی و پرهیز از خرید کالاهای بیگانه و قاچاق، ابراز کرد: مشارکت مردم در رشد تولید ملی بسیار مهم است.

 

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: قدرت بکارگیری دولت از طریق نیروی انسانی مستعد و تحصیل کرده در جهت مقابله با بیکاری و ایجاد اشتغال با نوآوری های علمی، فناورانه و دانش بنیان، از رسالت های اصلی دولت است.

 

وی با بیان این که نباید پتانسیل و ظرفیت نیروی جوان و مستعد کشور گرفتار آسیب های اجتماعی و فرهنگی شود، بیان کرد: تحقق اقتصاد مقاومتی می تواند با بیکاری و معضلات اجتماعی و فرهنگی مقابله کند.

 

حجت الاسلام سالک کاشانی با اظهار امیدواری از این که با عزم ملی می توان در مقابل بیگانگان ایستاد، گفت: کارشناسان و تصمیم سازانی که نبض شان با قلب آمریکا و اسرائیل می تپد، بدانند که مقابله کردن با این مسائل نتیجه ای جز خیانت به نظام ندارد./1307/302/ب1

ارسال نظرات