۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۰
کد خبر: ۳۲۳۳۴۵
مدیر حوزه علمیه کنگاور:

حوزه های علمیه مشوق مردم برای تحقق اقتصاد مقاومتی باشند

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه کنگاور با اشاره به نقش حوزه های علمیه در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی، گفت: طلاب و روحانیان با اقدامات فرهنگی مناسب مشوق مردم به سوی اقتصاد مقاومتی و تکیه بر توان داخلی کشور باشند.
حجت الاسلام عليرضا عطايي

حجت الاسلام علیرضا عطایی مدیر حوزه علمیه شهرستان کنگاور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ابراز داشت: آیات قرآن بر استقلال مسلمانان تأکید داشته و لزوم خارج شدن از چتر کفر و استکبار را بارها یادآوری می کند.


مدیر حوزه علمیه شهرستان کنگاور بیان داشت: رهبر معظم انقلاب بر مبنای عدم وابستگی کشور به اجانب و حفظ استقلال نظام، اقتصاد مقاومتی را مورد تأکید قرار داده و امر به اقدامات عملی و کارگشا در این زمینه فرموده است.


وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران باید در زمینه تولیدات مستقل بوده و از ظرفیت ها و توان و استعداد و نیروهای توانمند و نخبه داخلی بهره ببرد، زیرا حضور نخبگان و استعدادهای بی نظیر جهانی در کشور از نقاط قوت ملت ایران برای برخورداری از استقلال و اقتدار جهانی است.


حجت الاسلام عطایی خاطرنشان کرد: اساس کار جمهوری اسلامی بر پایه استقلال و آزادی است از این رو باید با تکیه بر توان داخلی از نفوذ و سلطه دشمنان بر کشور جلوگیری کنیم زیرا دشمنان به دنبال وابسته ساختن کشورهای منطقه و اعمال فشار اقتصادی هستند تا به مطامع نامشروع خود دست یابند.


مدیر حوزه علمیه شهرستان کنگاور با اشاره به نقش حوزه های علمیه اذعان داشت: در حوزه های علمیه باید اقدامات فرهنگی مناسب صورت گیرد و منویات رهبر معظم انقلاب در منبرها و خطابه ها ترویج و تبیین شود.


وی در ادامه عنوان داشت: طلاب و روحانیان باید مشوق مردم به سوی اقتصاد مقاومتی و تکیه بر توان داخلی کشور باشند و در حد توان و امکان به روشنگری و رد نقشه های شوم دشمنان اسلام بپردازند.


حجت الاسلام عطایی گفت: مردم نیز به نوبه خود باید بسته به شغل و حرفه خود اقتصاد مقاومتی را تحقق بخشند و با خرید کالای ایرانی از تولیدکنندگان داخلی حمایت کنند تا دشمنان بهانه ای برای نفوذ به کشور در دست نداشته باشند.


مدیر حوزه علمیه شهرستان کنگاور در پایان اظهار داشت: تعامل و همکاری مردم و ارگان های مختلف می تواند اقتصاد کشور را تحول بخشیده و دست دشمنان نظام را از نفوذ و ایجاد خلل در امور کشور کوتاه کند./857/

ارسال نظرات