۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۱
کد خبر: ۳۲۳۰۲۹
مدیر مدرسه امام جعفر صادق اهواز خبر داد؛

پذیرش 30 طلبه در سال تحصیلی جدید

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه امام جعفرصادق(ع) اهواز با اشاره به پذیرش طلبه در سال تحصیلی جدید از امکان پذیرش 30 طلبه درسال تحصیلی جدید خبر داد.
حوزه علميه

حجت الاسلام عبدالصادق هردان، مدیر مدرسه امام جعفرصادق(ع) اهواز، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به پذیرش طلبه در سال جدید گفت: این مدرسه در پایه اول همه ساله برحسب نیاز پذیرش دارد.

 

مدیر مدرسه امام جعفرصادق(ع) با اشاره به این که در سال 95 پذیرش طلبه وجود دارد، افزود: در سال تحصیلی جدید این مدرسه ظرفیت پذیرش 30 طلبه در مقطع دیپلم را دارد.

 

حجت الاسلام هردان با اشاره به این که امیدواریم این تعداد محقق شود، خاطرنشان کرد: شرایط سنی برای داوطلبان از جمله ملاک های ورود به این مدرسه بوده و متولدان سال های 76 تا نیمه اول 78 توانایی ثبت نام در این مدرسه و پذیرش را دارند.

 

این مقام مسؤول اظهارداشت: این مدرسه داوطلبانی را که تا پایان خرداد سال 95 مشغول تحصیل در دبیرستان باشند و مدرک دیپلم را در این سال بگیرند، پذیرش خواهد کرد.

 

وی با بیان این که مدرسه امام جعفرصادق(ع) از پذیرش دانشجویان انصرافی و فارغ التحصیلان دوره دبیرستان و دارندگان مدرک دیپلم پیش از سال 95 صرف نظر کرده است، تصریح کرد: به دلیل رعایت همسان سازی و مسائل تربیتی طلبه های ورودی جدید از پذیرش دیگر متقاضیان صرف نظر کرده است.

 

مدیر مدرسه امام جعفرصادق(ع) اهواز با اشاره به این که تحصیل و خدمت رسانی در این مدرسه شبانه روزی است، افزود: امسال تحصیل در این مدرسه تا پایه هشتم است و ان شاء الله در سال تحصیلی جدید تا پایه نهم طلبه ها توانایی ادامه تحصیل را خواهند داشت./9456/303/ب3

ارسال نظرات