۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۲
کد خبر: ۳۱۹۷۴۳
مدیر بخش تبلیغات دینی عتبه حسینی:

جمهوری اسلامی ایران پناهگاه شیعیان جهان است

خبرگزاری رسا ـ شیخ فاهم الابراهیمی گفت: هر چه روابط کشورهای اسلامی به ویژه ایران و عراق با یکدیگر تقویت شود، شاهد عزت و عظمت اسلامی در جهان خواهیم بود.
شيخ فاهم ابراهيمي، مسؤول بخش تبليغ دين آستان مقدس حسيني

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ فاهم الابراهیمی، مدیر بخش تبلیغات دینی عتبه حسینی در دیدار با نماینده بعثه مقام معظم رهبری در کشور عراق به ارایه گزارشی از فعالیت‌های تبلیغی این مرکز پرداخت و اظهار داشت: هم اکنون 250 روحانی به عنوان سفیران تبلیغی عتبه حسینی در حال فعالیت هستند که هر یک موظف به تشکیل گروه‌های حداقل 50 نفری هستند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود روابط بین دو ملت ایران و عراق را بسیار مهم توصیف و خاطر نشان کرد:‌صدام، سالها تلاش کرد که بین مردم ایران و عراق جدایی بیندازد ولی این شرایط بعد از سقوط صدام، تغییر کرده است و ما تلاش داریم که این فاصله ها را کم کنیم.

 

مدیر بخش تبلیغات دینی آستان مقدس حسینی تصریح کرد:‌ امروز، جمهوری اسلامی ایران، پناهگاه شیعیان جهان است و ما باید در راستای وحدت ملت ایران و عراق گام برداریم و شما ملاحظه می کنید که در ایام اربعین، خانه های مردم عراق به روی زایران ایرانی باز است و با افتخار از آنها پذیرایی می کنند.

 

وی ادامه داد:‌ همگان شاهدند که جمهوری اسلامی پیشتازانه در برابر سیاست های آمریکا در منطقه ایستاده است و از اسلام ناب محمدی(ص) حمایت می کند و هرچه روابط کشورهای اسلامی به ویژه ایران و عراق با یکدیگر تقویت شود، شاهد عزت و عظمت اسلامی در جهان خواهیم بود./1330/102/ب2

 

منبع: پایگاه اطلاع رسانی حج 

ارسال نظرات