۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۸
کد خبر: ۳۱۸۵۲۲
آیت الله مقتدایی:

در هیچ لیستی جز لیست جامعتین حضور ندارم/ انتخاب آگاهانه مانع از نفوذ دشمن می شود

خبرگزاری رسا ـ عضو مجلس خبرگان رهبری ضمن تکذیب حضورش در هر لیستی به غیر از لیست مورد تأیید جامعتین در اصفهان، گفت: به هیچ وجه هیچ یک از لیست‌هایی غیر از لیست جامعتین را تأیید نمی‌کنم.
آيت الله مقتدايي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، آیت الله مرتضی مقتدایی، شامگاه امروز در نشست خانه انقلاب اسلامی و ولایت اصفهان، با موضوع ولایت فقیه و جایگاه مجلس خبرگان، با اشاره به ابعاد مختلف وظایف مجلس خبرگان رهبری گفت: در نظام اسلام رهبری حکومت و جامعه اسلامی و ولی فقیه دارای شأن و منزلت و جایگاهی ویژه، مهم و اثرگذار بر شرایط حکومت و جامعه اسلامی است.

 

وی با بیان این‌که شأنیت و اهمیت جایگاه ولایت فقیه و رهبری موجب می‌شود مجلسی که مربوط به رهبری و ولی فقیه است دارای مرتبه و شأنیت بالا باشد، افزود: امروزه دشمنان چشم به عرصه مهم انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی دوخته‌اند، هفتم اسفندماه روزی بزرگ و زمان امتحانی عظیم برای ملت ایران است که باید با حضور آگاهانه و با بصیرت خود از این امتحان سربلند بیرون آیند.

 

دشمنان هجمه‌ای بی سابقه علیه نیروهای انقلابی به راه انداخته‌اند

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: دشمنان هجمه‌ای بی سابقه و سنگین علیه نیروهای متدین، ارزشی و انقلابی به راه انداخته‌اند و تلاش می‌کنند تا در جامعه و در میان مردم ایجاد اختلاف و چند دستگی کنند، ملت ایران وظیفه دارند تا با بی توجهی نسبت به تبلیغات رسانه‌ای دشمن با امید و نشاط در میدان حاضر شوند و موجب ناامیدی دشمنان گردند.

 

آیت الله مقتدایی حضور پرشور و همگانی ملت ایران و انتخاب آگاهانه را مانع از نفوذ دشمن دانست و اظهار کرد: مردم باید توجه داشته باشند در انتخابات مجلس شورای اسلامی افرادی را انتخاب کنند که دلسوز کشور و مردم، دارای تخصص، معهد و در مسیر ولایت و انقلاب اسلامی باشند.

 

وی با اشاره به وظایف مجلس خبرگان رهبری رسالت اصلی این مجلس را انتخاب سکان دار انقلاب و نظام اسلامی ذکر کرد و گفت: وظایف نمایندگان مجلس خبرگان رهبری به مراتب سنگین‌تر و خطیرتر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی است، مردم با انتخاب خبرگان در حقیقت رهبر نظام اسلامی را انتخاب می‌کنند، کسی که مشروعیت نظام و هدایت کننده اصلی انقلاب اسلامی است.

 

در سایه تدابیر رهبر انقلاب از امنیت، ثبات و آرامش برخورداریم

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به وظیفه مجلس خبرگان رهبری برای شناسایی فقهای واجد شرایط برای تصدی رهبری تصریح کرد: در سایه وجود رهبر معظم انقلاب امینت، اقتدار، آرامش و عزت در کشور حاکم شده است و ثبات و امنیت و اقتداری که امروزه جمهوری اسلامی برخوردار است مدیون تدابیر، رهنمودها و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب هستیم.

 

آیت الله مقتدایی ضمن تکذیب حضورش در لیست ارائه شده توسط اصلاح طلبان، حضورش در هر لیستی به جز لیست مورد تأیید جامعتین را تکذیب کرد و افزود: به هیچ وجه  هیچ یک از لیست‌هایی غیر از لیست مورد تأیید جامعتین را تأیید نمی‌کنم و هر جناح و گروهی که چنین لیستی را منتشر کرده باشد بدون رضایت بنده این کار را انجام داده است.

 

لازم به ذکر است تنها لیست مورد تأیید جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، موسوم به جامعتین در اصفهان، متشکل است از آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، آیت الله سید ابوالحسن مهدوی، آیت الله مرتضی مقتدایی، آیت الله عبدالنبی نمازی و آیت الله محمود عبداللهی و دیگر لیست‌هایی که منتشر شده است توسط این نامزدها مورد تأیید نبوده و بارها تکذیب شده است./1304/پ202/ج1

ارسال نظرات