۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۶:۴۴
کد خبر: ۳۱۸۳۵۰
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت سپاه کاشان:

مهم‌ترین نوید لیست های اصولگرایی اعتماد به آینده است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت سپاه کاشان گفت: در زمان کنونی بزرگ‌ترین خدمت به ارزش ها و امام راحل، به سرمنزل رساندن کشور تحت عَلَم اصولگرایی است.
حجت الاسلام احسان الله محمدي

حجت الاسلام احسان الله محمدی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت سپاه کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با اشاره به این که لیست های اصولگرایی بر اساس ارزش ها و افکار امام راحل و ارزش ها انقلاب اسلامی است، گفت: دوست داران کشور، نظام و افراد ولایی برای آباد شدن کشور و حل مشکلات باید به جمع اصولگرایی بپیوندند.

 

وی افزود: زمانی که افرادی بر اساس مبانی مورد اعتماد حرکت می کنند، در آینده نیز می توانند طرح های مناسبی ارائه کنند.

 

حجت الاسلام محمدی با بیان این که تراز مشخص کردن از سوی اصولگرایان می تواند در پیشرفت و توسعه شهر مفید باشد، افزود: در گام های آینده نیز می توان از این ظرفیت بهره مند شد.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت سپاه کاشان با تأکید بر این که آیات الهی تأکید بر تفکر و معرفی درست کرده اند، بیان کرد: معرفی افراد مناسب برای انتخابات می تواند نگرانی ها را مرتفع و کشور را به سلامت به مقصد برساند.

 

 

وی با اشاره به این که مهم ترین نوید لیست های اصولگرایی اعتماد به آینده است، گفت: در موضع گیری های سیاسی و اهم و مهم کردن امور کشور می توان از ظرفیت اصولگرایی بهره مند شد.

 

به گفته وی، تشتت و اختلاف بین اصولگرایان نتیجه مطلوبی نخواهد داشت و اختلاف نمی تواند مایه دلگرمی و پیشرفت باشد.

 

حجت الاسلام محمدی گفت: در زمان کنونی بزرگ ترین خدمت به ارزش ها و امام راحل، به سرمنزل رساندن کشور تحت عَلَم اصولگرایی است.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت سپاه کاشان با بیان این که حمایت از شاخص ها و پیوستن به جماعت ارزشی از برترین احساس تکلیف ها است، ابراز کرد: وضعیف فرهنگی و اجتماعی و معیشتی مردم باید سرو سامان داده شود که این مهم در اتحاد محقق می شود.

 

حجت الاسلام محمدی با بیان این که به تنهایی نمی توان ره به مقصد برد، گفت: نتیجه مطلوب در ملزم دانستن خود به قرار گرفتن تحت پرچم اصولکرایی است./1307/302/ب1

ارسال نظرات