۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۹
کد خبر: ۳۱۷۶۲۸
عضو هیات علمی دانشگاه امیر کبیر:

برخی تمایل دارند مجلسی دولتی تشکیل شود/ مسؤولان مردم را محرم قراردادها بدانند

خبرگزاری رسا ـ عضو هیأت علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر با انتقاد شدید از دولت اعتدال، گفت: چرا بیکاری زیاد می شود، چرا رکود زیاد می شود، چرا قرارداد های بسته می شود که ما را خام فروش می کند، چرا شرکت ها تعطیل می شود، چرا به پیمانکار های داخلی توجه نمی شود.
ي محمد جواد عامري شهرابي

محمد جواد عامری عضو هیأت علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر و کاندیدای منتخب لیست ائتلاف اصولگرایان در انتخابات دهمین دوره مجلس در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، گفت: اختلاف سلیقه نباید باعث ایجاد تفرقه و فرسایش نیرو های انقلاب شود.

 

وی با اشاره به این که نقش آفرینی حکم در موضوع اختلافات راه کار وحدت است، ابراز داشت: خوشبختانه همه نیرو های اصولگرا به علما و روحانیون و فقها اعتماد کامل دارند و حوزه علمیه جایگاه اتقان و پشتوانه نیرو های انقلاب و اصول گرا است.

 

عامری با اشاره به این که آیت الله یزدی، مصباح و موحدی کرمانی سه حکم بین اصول گرایان هستند، ابراز داشت: اصول گرایان همه قبول دارند که علما اسلام را بهتر می شناسند و افرادی با تقوا هستند و آنها را در صورت انحراف یاری می کنند.

 

وی با اشاره به این که وقتی را که علما با کهولت سن برای ائتلاف گذاشتند شبیه به معجزه بود، اظهار داشت: اصول گرایان حول محور علمای وارسته اختلاف را کنار گذاشتند و حکمیت علما را پذیرفتند.

 

عامری ابراز داشت: نگران آن هستیم که بعضی علاقه مند به دولتی بودن مجلس هستند و چون فکر می کنند انتقاد به ضررشان است دوست دارند هر چه در ذهن شان می گذرد عملی بشود.

 

وی با اشاره به این که بعضی منتقدین خود را ترسو، بزدل، بی سواد و برو به جهنم خطاب می کنند، گفت: چنین افرادی الان به دنبال یک دست و دولتی کردن مجلس هستند و بعضی از معاونین رییس جمهور مسئولیت بعضی از احزاب دخیل در انتخابات را بر عهده گرفته اند.

 

عامری ادامه داد: یکی از معاونان رییس جمهور و دو نفر از وزرا به یکی از کاندیدا که فکر می کردند می تواند اختلاف ایجاد کند اصرار می کردند که کاندیدای انتخابات شو.

 

وی با اشاره به این که برخی افراد به جای این که به مردم اعتماد کنند به دنبال حل مشکلات شان در واشنگتن هستند، گفت: توقع داشتیم با دولت راستگویان طرف باشیم؛ دولتی که حرف جدی او راستگویی و اعتدال است، اما وعده های 100 روزه او پس از هشتصد روز هنوز عملی نشده است.

 

عامری با اشاره به موانع ایجاد شده درون دولت در راه وزیر بهداشت که به دنبال خدمت رسانی به مردم بود، ابراز داشت: سوال ما این است که چرا مسائل جاری به رییس جمهور انتقال داده نمی شود و چرا می گویند ما رییس جمهور را نمی بینیم.

 

وی گفت: می گویند با اجرای صد درصد برجام، چهل درصد مشکلات مردم حل می شود؛ سوال ما اینجاست که چرا شصت درصد باقی مانده را به حال خود رها کرده اید.

 

عامری ادامه داد: چرا بیکاری زیاد می شود، چرا رکود زیاد می شود، چرا قرارداد های بسته می شود که ما را خام فروش می کند، چرا شرکت ها تعطیل می شود، چرا به پیمانکار های داخلی توجه نمی شود، چرا کیفیت خودرو ها هر روز پایین تر می شود، چرا کشاورزی رها شده، چرا فساد جدی گرفته نمی شود و چرا این پول سنگین در حلقوم خودرو ساز بی کیفیت ریخته می شود.

 

وی تاکید کرد: در کجای دنیا مجری و ناظر یکی است که بعضی به دنبال یکی کردن دولت و مجلس اند.

 

عامری با اشاره به این که در قرار دادهای نفتی توان داخلی اصلا مورد توجه قرار نگرفته است، تاکید کرد: می گویند تمام قراردادها محرمانه است؛ طبق قوانین قرار داد بیش از پنج سال حتما باید به اطلاع مجلسی که محرم و عصاره مردم است برسد.

 

وی با تاکید بر این که مردم دوست ما هستند نه دشمن، ابراز داشت: قرار دادهای ما را دشمنان می دانند ولی مردم نمی دانند. /929/ت302/ج 

ارسال نظرات