۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۹
کد خبر: ۳۱۷۲۷۵
حجت­الاسلام حسینی­نژاد خبر داد؛

دیدار اعضای مجمع نمایندگان طلاب حوزه با رهبر معظم انقلاب در آینده نزدیک

خبرگزاری رسا ـ رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم از ملاقات اعضای این مجمع با رهبر معظم انقلاب در آینده نزدیک خبر داد و گفت: مقدمات برگزاری این دیدار هماهنگ شده است.
حجت الاسلام حسيني نژاد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت­الاسلام حسینی­نژاد امشب در جلسه مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم که در جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد، ضمن گرامیداشت 29 بهمن ماه سالروز قیام مردم تبریز، درباره حضور در راهپیمایی 22 بهمن خاطرنشان کرد: نمی­توان از رخدادی عظیم سخن گفت، اما سر تعظیم در برابر این عظمت فرود نیاورد؛ اگر هزاران بار در برابر حضوری بی نظیر که مردم در 22 بهمن داشتند، سر تعظیم فرود آوریم، حق مطلب را ادا نکرده ایم، چرا که حضور مردم در خیابان ها اوج همدلی و همزبانی و عزت آفرین و اقتدار آفرین بود.

 

وی با بیان این­که راهپیمایی 22 بهمن امید را در چشمان ملت های منطقه نمایان تر کرد، اظهار داشت: حضور مردم در خیابان­های ایران منطقه و جهان را وارد مرحله جدیدی کرد و محاسبات و معادلات نظام سلطه را یک بار دیگر به هم ریخت و ملت های جهان را امیدوارتر از همیشه کرد، بلکه امید را در چشمان ملت های منطقه به ویژه مردم سوریه، یمن، بحرین، لبنان و فلسطین نمایان­تر کرد؛ گویا فریاد ملت ایران را فریاد خود تلقی کردند و جان دوباره­ای گرفتند.

 

رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم درباره انتخابات تصریح کرد: این حضور بی نظیر و با شکوه ملت در راهپیمایی مقدمه حضوری با شکوه تر در انتخابات 7 اسفند ماه بود تا با انتخابی درست یک بار دیگر چشم جهان را مبهوت حماسه خود کنند؛ این حضور نشان داد که آمریکا همچنان به عنوان دشمن اصلی انقلاب اسلامی است.

 

حجت­الاسلام حسینی­نژاد با اشاره به این­که ملت ایران با مقاومت و ایستادگی در برابر سیاست­های زورگویانه و نامشروع آمریکا همچنان ایستاده است، گفت: این حضور به مسؤولان سیاست خارجی این جرأت و شجاعت را می دهد که همچون جوانان های عزیز سپاه پاسداران که در دریا نیروهای آمریکا را دستگیر و تحقیر کردند، باید در همه عرصه های جهانی مراقب پشت لبخندهای دشمن و مکر و خدعه آنها باشیم.

 

وی به پیام راهپیمایی 22 بهمن امسال پرداخت و یادآور شد: این راهپیمایی به مراتب عمیق­تر و پرمعناتر از سال­های گذشته بود، چرا که ملت ایران امسال در سالی در خیابان آمدند که شرایط منطقه و جهان در خطیرترین وضعیت خود قرار دارد و ناامنی و تنش سراسر منطقه بلکه اکثر مناطق جهان را فراگرفته و نشان داده­اند که کشور جمهوری اسلامی ایران در کانون پر تنش ترین منطقه دنیا با عنوان با امنیت­ترین، مستقل­ترین و مقتدرترین کشور دنیا با صلابت به راه خود همچنان ادامه خواهد داد.

 

رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در ادامه به مشکلات طلاب اشاره و خاطرنشان کرد: بخشی از مشکلات طلاب باید توسط مسؤولان نهادهای حوزوی برطرف شود؛ اگر دستگاه­های حوزوی آموزش­های برای راه­گشایی مسیرهایی جهت بهبود وضع زندگی آنها از جمله پژوهش بگذارند، مشکلات برطرف خواهد شد.

 

حجت­الاسلام حسینی­نژاد درباره دفتر تبلیغات اسلامی اظهار داشت: دفتر تبلیغات، نهادی شناخته شده برای طلاب است؛ ظرفیت­های مهمی از جمله آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و تبلیغی دارد و رهبر معظم انقلاب مدال افتخاری به این نهاد داده­اند و فرموده اند دفتر تبلیغات اسلامی نماد روشنفکری حوزه است؛ این نهاد یکی از پناهگاه­های طلاب است.

 

وی با اشاره به همکاری مجمع نمایندگان طلاب با دفتر تبلیغات اسلامی گفت: مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه قم ظرفیت­های زیادی دارد و ارتباط خوبی با طلاب می­گیرند و طلاب نیازهای فرهنگی مناطق را می­دانند و دفتر تبلیغات اسلامی با تشکیل این قطب­ها، نیاز به همکاری طلاب دارد و مجمع نمایندگان طلاب آمادگی خود در این زمینه اعلام می­کند.

 

رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در پایان خبری را مبنی بر ملاقات اعضای مجمع نمایندگان طلاب با رهبر معظم انقلاب داد و گفت: مکاتبات و پیگیری­هایی نسبت به ملاقات با رهبر معظم انقلاب صورت گرفته و ملاقاتی هماهنگی شده که زمان آن متعاقباً اعلام خواهد شد./822/پ202/ج

ارسال نظرات