۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۱
کد خبر: ۳۱۶۶۰۱
آیت الله مجتهد شبستری:

مردم در انتخابات به ملاک های انقلابی گری توجه کنند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه تبریز گفت: مردم باید در انتخاب خود به استکبارستیزی، دینداری، ولایتمداری، انقلابی بودن و کارآمدی کاندیداها توجه کنند.
آيت الله مجتهد شبستري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهد شبستری نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی صبح امروز در در جمع بسیجیان حوزه امام حسن(ع) سپاه غدیر تبریز، با اشاره به حضور پر شور ملت در 22 بهمن، اظهار داشت: مردم در این روز دشمن را مأیوس کردند.

 


وی  حماسه آفرینی ملت در 22 بهمن را نماد مردم سالاری دینی و مردمی بودن انقلاب اسلامی ایران عنوان و خاطرنشان کرد: این روز تسجم آرمان های انقلاب و تداوم آن بوده و نشان از حمایت و پشتییانی از ارزش های انقلاب دارد.

 


امام جمعه تبریز امام خمینی(ره) را احیاگر دین اسلام در عصر حاضر خواند و افزود: وجه تمایز انقلاب اسلامی ایران با دیگر انقلاب های بزرگ جهان مردمی بودن و الهی بودن آن است، این بارزترین ویژگی منحصر به فرد انقلاب اسلامی ایران است.

 


وی با بیان این‌که ایران امروزه به برکت انقلاب به معنای واقعی کلمه، صاحب استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است، یادآور شد: پیش از انقلاب، همه مقدرات کشور در دست بیگانگان بود  و کشور از خود هیچ اراده ای برای مدیریت نداشت، اما امروز به برکت انقلاب کشور دارای استقلال و عزت است.

 


عضو خبرگان رهبری با تاکید به حضور حداکثری و انتخاب اصلح مردم، رأی مردم را تیری دانست که به قلب امریکا نشانه رفته است، افزود: ملت در این روز نیز حماسه دیگری خواهند آفرید و دشمن را بار دیگر ذلیل و خوار خواهند کرد و ثبات قدم خود را در مسیر انقلاب به اثبات خواهند رساند.

 


وی انتخاب اصلح و توجه به ملاک های اصلحیت را برای ایجاد مجلسی انقلابی و دشمن شکن را مورد تأکید قرار داد و گفت: مردم باید در انتخاب خود به استکبارستیزی، دینداری، ولایتمداری، انقلابی بودن و کارآمدی کاندیداها توجه کنند.

 


رییس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت (ع) پیروی از ولایت فقیه و حضور در صحنه را وظیفه امروز احاد ملت عنوان و تصریح کرد: در شرایط حساس و اوضاع کنونی کشور حفظ یکپارچگی و انسجام ملی ضروری است، ملت به پشتیبانی ولایت فقیه در برابر دشمنان خواهند ایستاد.

 


وی با تأکید بر حضور حداکثری در انتخابات در کنار رأی به اصلح، افزود: هر رای مردم، تیری است که به قلب آمریکا نشانه رفته اند، مردم با انتخاب اصلح و دقت در ملاک اصلحیت بهترین را برای آینده بهتر کشور انتخاب کنند./854/202/ب1

ارسال نظرات