۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۶:۳۲
کد خبر: ۳۱۵۰۰۲
استاد حوزه و دانشگاه:

دغدغه های امام و رهبری ملاک اصولگرایی است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به این که اصولگرایان باید به بنیادهای اعتقادی، فکری، سیاسی و اساس نظام پایبند باشند، گفت: اصولگرا باید به تمام ارزش های دینی و آرمان های نظام و امام اعتقاد داشته باشد.
حجت الاسلام سيد عباس ميرحبيبي

حجت الاسلام سیدعباس میرحبیبی، استاد حوزه و دانشگاه، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با اشاره به این که سازش با بیگانگان مردود است، گفت: وادادگی و دلبستگی به استکبار به مانند دشمنی با نظام است، ازاین رو افرادی که چنین افکاری دارند، حق ورود به انتخابات را ندارند.

 

وی افزود: مجموعه نظام باید نظرشان نسبت به انقلاب و کشور مانند رهبر معظم انقلاب باشد و به شاخصه های بلند عقیدتی و فکری تأکید داشته باشند.

 

حجت الاسلام میرحبیبی با تأکید بر وحدت اصولگرایان، گفت: رهبر معظم انقلاب در سخنان خود اصولگرایی را معنا کرده است.

 

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به این که اصولگرایان باید به بنیادهای اعتقادی، فکری، سیاسی و اساس نظام پایبند باشند، گفت: اصولگرا باید به تمام ارزش های دینی و آرمان های نظام و امام اعتقاد داشته باشد.

 

وی با اشاره به این که اصولگرایان باید ملاک وحدت شان دغدغه های امام راحل و رهنمودهای رهبری باشد، گفت: مجموعه نظام از ورود اندیشه بیگانه به نظام جلوگیری کنند.

 

حجت الاسلام میرحبیبی با اشار ه به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر نفوذ جریانی، گفت: نفوذ جریانی به معنای ورود به احزاب، رسانه و اندیشه ها است، از این رو به پاس خون شهدا و با هدف حفظ اقتدار انقلاب اسلامی باید از نفوذ در نظام جلوگیری شود.

 

به گفته وی، برخی از صحبت کردن در مورد نفوذ گلایه دارند، اما باید بدانند که بررسی تاریخ اسلام نشان می دهد که دشمن همواره با نفوذ توانسته است به اهداف خود برسد.

 

این استاد حوزه و دانشگاه، متلاشی شدن شوروی سابق را به دلیل نفوذ آمریکا دانست و گفت: آمریکا با ایجاد هویت خارجی در شوروی، قسمتی از آن را به اختیار خود در آورد.

 

وی با بیان این که نفوذ موجب تغییر هویت افراد می شود، گفت: دشمن با عناوین مختلف به دنبال نفوذ در کشور در آستانه انتخابات است تا از این طریق بتواند جو انتخابات را متشنج کند.

 

حجت الاسلام میرحبیبی با تأکید بر توجه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، گفت: چگونگی نفوذ دشمن در موارد مختلف باید بررسی تا از اتفاق آن جلوگیری شود./1307/302/ب1

ارسال نظرات