۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۳
کد خبر: ۳۱۴۳۰۲
نماینده ولی فقیه در استان اردبیل:

انقلاب اسلامی ایران؛ الهام بخش قیام های مردمی دنیا/ ایجاد تردید درباره انقلاب از نشانه‌های نفوذ دشمن است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان اردبیل، انقلاب اسلامی ایران را الهام بخش قیام های مردمی دنیا دانست و گفت: دشمن در صدد ایجاد تردید درباره انقلاب اسلامی است که این امر نشانه نفوذ فرهنگی دشمنان است.
امام جمعه اردبيل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن عاملی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه اردبیل، ظهر امروز در دیدار اعضای ستاد بزرگداشت دهه فجر استان اردبیل با اشاره به ثمرات انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران براساس کرامت بشری پایه گذاری شده است و از این رو بر خلاف سایر انقلاب ها که براساس اهداف مالی و عوامل بی ارزش پایه گذاری شده اند در دنیا بی نظیر است.

 

وی افزود: دشمنان نظام به خوبی می‌دانند که اگر شعارهای انقلاب اسلامی در کشورهای جهان نفوذ کند، قلب‌ها را تسخیر کرده و خود آمریکایی‌ها اذعان دارند که نفوذ جمهوری اسلامی ایران در منطقه وحشتناک بوده و این موضوع زمانی حائز اهمیت می‌شود که هر کشوری به جز ایران، تصمیم گرفته از سلطه آمریکا خارج شوند، آن کشور را سرنگون کردند.

 

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل ادامه داد: انقلاب اسلامی الهام بخش قیام های مردمی دنیاست و ریخته شدن خون شیعیان در طول تاریخ به خاطر مبارزه با استبداد و قائل بودن ملت ها به رهبری صالح بوده است.

 

وی افزود: توان نظامی ما به برکت انقلاب اسلامی حاصل شده و تاکنون هیچ کشوری نتوانسته است با ملوانان متجاوز آمریکایی مانند ایران اسلامی برخورد کند.

 

حجت الاسلام والمسلمین عاملی تصریح کرد: یکی از وظایف مهم ما در رابطه با حفظ و صیانت از انقلاب اسلامی ایران، تبیین ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران به جوانان و نسل جدید انقلاب است چرا که اگر با این ارزش‌ها آشنا نباشند، در مقابل توطئه‌های دشمنان تسلیم شده و نمی‌توانند از این انقلاب دفاع کنند.

 

امام جمعه اردبیل، تصریح کرد: ایجاد تردید در تفکر نسل جوان در خصوص انقلاب اسلامی از نشانه های نفوذ دشمن است و باید متوجه باشیم که انقلاب اسلامی با ارائه شعارهای جهانی و بزرگ، عظمت خود را در جهان به نمایش گذاشته است.

 

رییس شورای فرهنگ عمومی استان، بیان کرد: آینده روشن ما به آشنایی نسل های جدید با انقلاب اسلامی مرتبط است و جوانان باید بدانند که انقلاب اسلامی ایران نه بر پایه ارزش های مادی، بلکه با تکیه برحق پیروز شد و همواره شعارهای مربوط به کرامت بشر را در دنیا سر می دهد.

 

نماینده مردم استان اردبیل در مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری، دشمنان ایران سعی دارند با اجرای پروژه نفوذ، مردم را از پیروزی انقلاب اسلامی ایران پشیمان کرده و نسل جوان را تحت تأثیر حرف‌های جهت‌دار، از آینده انقلاب ایران ناامید کنند که قطعا در اهداف خود شکست می‌خورند.

 

امام جمعه اردبیل با اشاره به اینکه در زمان پهلوی، آمریکا تصمیم گیرنده اصلی در ایران بود، بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران برای کشور برکات زیادی به همراه داشته است و همان‌طور که می‌بینیم در هیچ‌کجای دنیا مردم مشارکت 80 درصدی در انتخابات ندارند و آزادی بیان به گونه‌ای است که مطبوعات کشور ارکان نظام را نقد می‌کنند.

 

نماینده ‌ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: دلیل به نتیجه رسیدن برجام، مقاومت ملت ایران در برابر اصول بود و اگر تزلزل از اصول را انجام می‌دادیم قطعا موفقیتی حاصل نمی‌شد که در طول تاریخ انقلاب اسلامی ایران مقاومت مردم ایران، تمامی دشمنان نظام را ناامید کرده و در این رابطه لازم است که همیشه وحدت مردم و گروه‌های سیاسی در کشور حفظ شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین عاملی، 22 بهمن را نشانه تجدید میثاق ملت با آرمان های امام و شهدا دانست و افزود: قطعا مردم ایران و استان اردبیل با حضور پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن ماه و شرکت در انتخابات اسفند ماه، بار دیگر ثابت می‌کنند که در صحنه حضور دارند و اجازه نمی‌دهند وحدت در ایران از بین برود./937/203/ب1

ارسال نظرات