۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۹
کد خبر: ۳۱۲۷۲۰
مدیر حوزه علمیه امام جعفر صادق اهواز تشریح کرد؛

فعالیت‌های علمی، فرهنگی و تهذیبی حوزه علمیه امام جعفر صادق اهواز

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه امام جعفر صادق(ع) اهواز با اشاره به برگزاری فعالیت های علمی، فرهنگی و تهذیبی از سوی این مدرسه علمیه، گفت: با توجه به اتمام امتحانات نیم سال نخست سال تحصیلی برنامه های از پیش تدوین شده استمرار خواهند داشت و برنامه های ابلاغی مرکز مدیریت خوزستان و قم نیز اجرایی می‌شود.
حجت الاسلام عبدالصادق هردان ، مدير مدرسه علميه امام جعفر صادق (ع) اهواز

حجت الاسلام عبدالصادق هردان، مدیر حوزه علمیه امام جعفر صادق(ع) اهواز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به این که این مدرسه در سال 1368 تأسیس شده است، گفت: در سال جاری تحصیلی 12 طلبه جذب شده و مجموع طلبه های این مدرسه هم اکنون 80 نفر هستند.

 

وی با بیان این که این حوزه در منطقه ابوذر اهواز از 24 سال پیش فعالیت خود را آغاز کرده است، اظهار داشت: فعالیت های علمی این حوزه علمیه برگزاری کلاس های فوق برنامه ویژه طلاب، دوره تدریس کتاب های شهید مطهری، اجرای دوره های گوناگون در رشته منبر، خطیب و سخنرانی است.

 

این مقام مسؤول با اشاره به این که در زمینه تهذیب نیز با توجه به تمرکز طلاب جدید الورود ابتدای سال تحصیلی این تعداد به قم اعزام شدند، ادامه داد: ماهانه یک استاد اخلاق از قم در حوزه علمیه حضور پیدا می کند و در این خصوص با طلاب جلساتی برگزار می شود؛ هر هفته یک کلاس اخلاقی با حضور حضرت آیت الله سید طیب موسوی نیز برگزار خواهد شد.

 

حجت الاسلام هردان خاطرنشان کرد: با توجه به اتمام امتحانات نیم سال نخست سال تحصیلی برنامه های از پیش تدوین شده استمرار خواهند داشت و برنامه های ابلاغی مرکز مدیریت خوزستان و قم نیز اجرا خواهند شد.

 

گفتنی است، حوزه علمیه امام صادق(ع) در منطقه ابوذر اهواز قرار دارد و از 22 سال پیش فعالیت خود را آغاز کرده است./9453/303/ب2

ارسال نظرات