۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۴
کد خبر: ۳۰۹۲۱۱
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم خبر داد؛

هزاران نفر از مردم قم در سالروز قیام 19 دی با رهبر معظم انقلاب دیدار می کنند

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم از دیدار هزاران نفر از مردم قم با رهبر معظم انقلاب به مناسبت سالروز قیام 19 دی خبر داد.
دهه بصيرت ديدار مردم قم با رهبر معظم انقلاب به مناسبت سالروز 19 دي ديدار مردم قم به مناسبت سالروز 19 دي با رهبر معظم انقلاب ديدار مردم قم به مناسبت سالروز قيام ?? دي با رهبر انقلاب ديدار مردم قم با رهبر انقلاب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نشست ستاد بزرگداشت دهه بصیرت، میثاق امت با ولایت در دفتر آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری رییس حوزه های علمیه کشور واقع در بلوار جمهوری با حضور استاندار، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، رییس بنیاد شهید و ایثارگران، ائمه جمعه و مسؤولین استان قم برگزارشد.

 

نصرت الله لطفی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در این نشست بیان داشت: در استان قم دهه بصیرت، میثاق امت با ولایت به اعتبار ایام 9 و 19 دی ماه برگزار می شود؛ بحث بصیرت و ولایت عمومی است و بحث جناحی نیست بنا براین تمام ارگانها باید در برگزاری این مناسبت سهیم باشند.

 

وی در زمینه برنامه های این دهه بیان داشت: با توجه به این که در این دهه دو نمازجمعه و دو دعای کمیل وجود دارد در جمعه نخست حداد عادل نماینده مجلس شورای اسلامی و جمعه دوم حجت الاسلام والمسلمین اختری دبیر کل مجمع جهانی اهل البیت سخنرانانان پیش از خطبه خواهند بود.

 

 لطفی ادامه داد: همچنین حجج الاسلام و المسلمین پورمحمدی وزیر دادگستری و صادقی جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران سخنرانان مراسم دعای کمیل خواهند بود و از آیت الله عالمی نمایند مجلس خبرگان رهبری نیز جهت سخنرانی در شبی از این دهه دعوت صورت گرفته است؛ به مناسبت روز 9دی نیز در مدرسه مبارک فیضیه مراسم برگزار خواهدشد.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان این که مردم قم در روز 19 دی با رهبر معظم انقلاب دیدار خواهند داشت، گفت: همزمان با سالروز قیام تاریخی مردم قم در 19 دی، هزاران نفر از مردم قم به منظور تجدید پیمان با آرمان های انقلاب اسلامی، امام راحل و رهبر معظم انقلاب، در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت الله العظمی خامنه ای دیدار خواهند کرد./1324/پ203/ج

ارسال نظرات