۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۰
کد خبر: ۳۰۵۹۵۳

شخصیت‌های دینی لبنان آزادی گروگان‌های مقاومت را تبریک گفتند

خبرگزاری رسا ـ شخصیت‌های دینی لبنان در پیام‌های جداگانه‌ای آزادی گروگان‌های جبهه مقاومت که دربند گروهک تروریستی جبهة النصرة بودند را تبریک گفتند.
اسد عاصي، رييس مجلس اسلامي علويان لبنان


به گزارش خبرگزاری رسا، هاشم منقاره رییس شورای رهبری جنبش التوحید اسلامی لبنان در بیانیه‌ای به مناسبت آزادی گروگان‌های جبهه مقاومت، بر ضرورت آزادی سایر اسیران لبنانی که در چنگال گروهک تروریستی داعش زندانی هستند، تاکید کرد.


هاشم منقاره افزود: آزادی اسیران شادی فراوانی را به اردوگاه نظامیان لبنان آورد. این رخداد، مناسبت ملی غرور آفرین و پیامی برای تمامی زندانیان، اسیران و ربوده شدگان در نزد داعش است. امیدواریم که خوشحالی مردم با آزادی سایر اسیران کامل شود.


از سوی دیگر شیخ اسد عاصی رییس مجلس اسلامی لبنان نیز تاکید کرد که لبنان بار دیگر به همگان ثابت کرد که دارای مردانی است که آوازه کشورشان را به گوش جهانیان می‌رسانند و این موضوعی است که بارها ثابت شده است.


وی در بیانیه‌ای خاطر نشان کرد: آزادی نظامیان ربوده شده، دستاورد ملی خاصی به شمار می‌آید که با تلاش‌های عباس ابراهیم مدیرکل امنیت ملی لبنان به وقوع پیوست.


رییس مجلس اسلامی لبنان با تشکر از تمامی کسانی که در تحقق این دستاورد ارزشمند گام مثبتی برداشته‌اند، نسبت به آزادی سایر اسیران در دست گروهک تروریستی داعش ابراز امیدواری کرد.


نعیم حسن رییس طایفه دروزی‌های لبنان نیز در پیامی این آزادی غرور آفرین را به ملت لبنان تبریک گفته و آزادی سایر گروگان‌ها را خواستار شد.


وی ضمن تشکر از تمامی عاملان این پیروزی دلنشین تصریح کرد: باید در ابتدا به نظامیان لبنان تبریک گفت که مشوّق و عامل اصلی این دستاورد بودند. ما این آزادی را به فال نیک گرفته و امیدواریم که سایر مشکلات کشور نیز حل شده و خطر‌ها و بحران‌ها از لبنان دور بماند./981/ب901/ک

ارسال نظرات