۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۸
کد خبر: ۳۰۵۰۸۹
نماینده مجلس:

اقتدار جمهوری اسلامی ایران حاصل ایمان به خدا است نه مسائل مادی

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام بحرینی گفت: اقتدار جمهوری اسلامی ایران وابسته به ثروت، علم و تکنولوژی نیست بلکه محصول اخلاق کسانی است که به آخرت ایمان دارند و به خدا امید بسته‌اند.
حجت الاسلام بحريني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سرخس، حجت الاسلام محمدحسین حسین‌زاده بحرینی، نماینده مجلس، ظهر امروز در همایش «شکوه ایستادگی» در سرخس با اشاره به آیه 9 سوره مبارکه زمر، اظهار داشت: بسیجیان ما باید خود را با ویژگی‌هایی که در این آیه آمده است بسنجند و این ویژگی‌ها را در خود رشد دهند.


نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی شب زنده‌داری و ارتباط دائمی با خداوند را از ویژگی‌های بسیجیان برشمرد و بیان کرد: در شب عملیات والفجر 8 رزمندگان با تمام وجود دعای توسل می‌خواندند بنابراین ارتباط با خدا از ویژگی‌های لازم برای یک بسیجی است.


حجت الاسلام بحرینی ادامه داد: اگر عنوان بسیجی را مستحق خود می‌دانیم باید ویژگی‌هایی همچون ارتباط با خدا، قرآن و نماز را در خود قوی کنیم.


وی عنوان کرد: بسیجی نگران آخرت و معاد باور است و باید به رحمت الهی امیدوار و به آینده دلگرم باشد.


نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس در ادامه با اشاره به مسأله هسته‌ای گفت: چند سال پیش که قضیه هسته‌ای بحرانی شده و دشمن تهدید جدی به حمله نظامی کرد، یکی از اساتید دانشگاه از اصطلاحی در شطرنج استفاده کرد با این عنوان که ما در شرایط «مات مختنق» هستیم یعنی در شرایطی قرار داریم که هر عملی انجام بدهیم باخته ایم اما باید بدانیم که شرایط مات مختنق مربوط به زمانی است که خداوند در محاسبات ما قرار نداشته باشد.


حجت الاسلام بحرینی اظهار کرد: براساس محاسبات غیرخدایی، مقابله ایران با 6 قدرت جهانی در مسأله هسته‌ای باید منجر به این شود که ایران تسلیم این 6 قدرت می شود اما وقتی خداوند را در محاسبات در نظر بگیریم نتایج محاسبات تغییر می‌کند. امروز آمریکا در شرایط مات مختنق قرار دارد.


عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی به سفر پوتین به ایران اشاره و عنوان کرد: رییس جمهور روسیه بدون هیچ گونه تشریفاتی به دیدار مقام معظم رهبری رفت و حضرت آقا نیز با اقتدار مسائل منطقه را مطرح کردند.


حجت الاسلام بحرینی افزود: اقتدار جمهوری اسلامی ایران وابسته به ثروت، علم و تکنولوژی نیست بلکه محصول اخلاق کسانی است که به آخرت ایمان دارند و به خدا امید بسته‌اند.


وی در پایان گفت: امروز عاقل‌ترین افراد کسانی هستند که بسیجی‌وار تفکر، عمل و زندگی می کنند./931/202/ب1

ارسال نظرات