۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۲
کد خبر: ۳۰۱۵۵۱
از سوی حجت الاسلام آهمند؛

امکانات و خدمات رفاهی مرکز خدمات ویژه طلاب خواهر تشریح شد

خبرگزاری رسا ـ مدیر مرکز خدمات حوزه‌های علمیه نمایندگی شهرری گفت: از مهم‌ترین اهداف مرکز خدمات طلاب، مهیا کردن امکانات و مزایای رفاهی برای طلاب و روحانیان در حال تحصیل است که این مزایا با شرایط و قانون مشخص در اختیار آنان قرار می‌گیرد.
301551 301551 301551 301551

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام صیف‌الله آهمند مدیر مرکز خدمات حوزه‌های علمیه نمایندگی شهرری امروز در مدرسه علمیه نجمه خاتون(س) به تشریح امکانات و خدمات رفاهی که از جانب مرکز خدمات حوزه‌های علمیه برای طلاب خواهر در نظر گرفته شده است پرداخت و گفت: از مهم‌ترین اهداف مرکز خدمات طلاب، مهیا کردن امکانات و مزایای رفاهی برای طلاب و روحانیان در حال تحصیل است که این مزایا با شرایط و قانون مشخص در اختیار آنان قرار می‌گیرد.

 

مدیر مرکز خدمات حوزه‌های علمیه نمایندگی شهرری با اشاره به بیمه تکمیلی که مرکز خدمات برای طلاب و روحانیان در نظر گرفته است، تصریح کرد: بیمه مکمل در خصوص خواهران طلبه‌ شامل افراد مجرد و متاهل می‌شود و مرکز خدمات در خصوص بیمه تکمیلی به همه طلاب و روحانیان معزز از طریق پیامک، تلفن، سایت‌ها و رابط‌های مربوط در مدارس علمیه اطلاع رسانی می‌کند.

 

وی افزود: مرکز خدمات برای هر یک نفر طلبه سالانه 250 هزار هزینه بیمه تکمیلی پرداخت می‌کند تا آسایش همه طلاب فراهم شود.

 

حجت الاسلام آهمند با اشاره به وام ازدواج طلاب، اظهار داشت: مرکز خدمات برای هر خواهر و برادر طلبه‌ای که در شرف ازدواج قرار می‌گیرند 2 میلیون تومان وام ازدواج در نظر گرفته است که با شرایط مذکور در سایت خدمات، می‌توانند وام را دریافت کنند.

 

وی افزود: برای خواهران وام دیگری به عنوان وام ضرورت در نظر گرفته شده است که یک میلیون است که اگر اساتید با نامه استادی از مرکز مدیریت به مرکز خدمات رجوع کنند این وام دو برابر به آنان تعلق خواهد گرفت.

 

مدیر مرکز خدمات حوزه‌های علمیه نمایندگی شهرری با اشاره به هدیه ازدواج به زوج‌های طلبه، گفت: اگر از زمان عقد طلاب یکسال نگذشته باشد به آنان هدیه ازدواج تعلق می‌گیرد که هدیه ازدواج خواهران حدود 700 هزار تومان است.

 

حجت الاسلام آهمند با اشاره به حمایت از طلابی که دچار آسیب‌های اجتماعی شده‌اند، بیان داشت: مرکز خدمات طلاب تنها طلاق را در برنامه آسیب‌های اجتماعی قرار داده که با تحقیقی که از فرد آسیب دیده صورت می‌گیرد تا دو سال به او و فرزندی که حزانتش بر عهده اوست مستمری داده می‌شود و بعد از دو سال کمیسیون دوباره بررسی می‌کند تا اطمینان حاصل کند که مستمری ادامه داشته باشد یا نه.

 

وی با اشاره به طلابی که در زمینه فرهنگی و تدریسی فعال هستند، ابراز کرد: مرکز خدمات می‌تواند در فرآیندی که طلبه فعالیت اجتماعی در تبلیغات، سپاه و یا پایگاه‌ها داشته باشد با نامه‌ای که برای ما می‌آورند پرونده آنان را همچنان فعال حفظ می‌کنیم تا از خدمات این مرکز استفاده کند.

 

مدیر مرکز خدمات حوزه‌های علمیه نمایندگی شهرری در پایان خاطر نشان کرد: طلاب می‌توانند از جمله خدمات مرکز بیمه ماشین و بدنه ماشین، کلاس‌های بهداشتی و سلامت طلاب و سایر خدمات را با رجوع به سایت مرکز خدمات مطلع شوند./813/202/ب1

ارسال نظرات