۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۳
کد خبر: ۲۹۳۵۵۲
خبرگان بصیر(22)

مجلس خبرگان سد محکمی در مقابل آرزوهای باطل دشمن است/ ملت با انتخاب صحیح اجازه تضعیف خبرگان را نخواهند داد

خبرگزاری رسا ـ نماینده مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر این‌که دشمن به دنبال تضعیف خبرگان رهبری است، عنوان کرد: این مجلس سد محکمی در مقابل آرزوهای باطل دشمن است.
آيت الله علي اسلامي حجت الاسلام والمسلمين علي اسلامي

حجت‌الاسلام والمسلمین علی اسلامی، نماینده مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین با اشاره به اهمیت و جایگاه این مجلس گفت: مجلس خبرگان رهبری بحمدالله با کمال آرامش و انسجام تاکنون کار خود را به خوبی انجام داده و سد محکمی در مقابل آرزوهای باطل دشمن است.

وی با تاکید بر این‌که در آینده نیز مردم فهیم ایران افراد شایسته را برای خبرگان انتخاب خواهند کرد، اظهار کرد: قطع‌ یقین علمای مورد اعتماد راه پیدا می‌کنند و این‌که دشمن تلاش می‌کند منافقین را در این مجلس راه دهد خیال خامی است.
نماینده مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر این‌که دشمن به دنبال تضعیف خبرگان رهبری است، عنوان کرد: تضعیف خبرگان به پایه‌های رهبری نیز ضربه خواهد زد اما تا به امروز انقلاب ایران دو رهبر با صلابت داشته است که با خردورزی و رهبری منطقی و مقتدرانه در مقابل دشمن و ایادی او ایستادگی کردند.
حجت‌الاسلام والمسلمین اسلامی افزود: دشمنان نه در اندیشه و راه حضرت امام خمینی(ره) توانستند تاثیری بگذارند و نه در تصمیمات رهبر معظم انقلاب نفوذ دارند.
خیلی‌ها تلاش می‌کنند تا در مسائل مربوط به رهبری دخالت کنند
وی با اشاره به این‌که تصور دشمن این است که می‌تواند مجلس خبرگان را تحت تاثیر قرار دهد، عنوان کرد: ملت ایران به یقین انتخاب‌های درستی خواهند داشت که ان‌شاءالله مورد تایید امام زمان(عج) باشد.
امام جمعه تاکستان با اشاره به صفات و ویژگی‌های بارز اعضای مجلس خبرگان خاطرنشان کرد: افراد علاوه بر فقیه، عالم و آگاه بودن باید به دور از هرگونه حاشیه باشند که به تشخیص شورای نگهبان صلاحیت افراد مورد بررسی قرار گرفته و مردم به آن‌ها رای می‌دهند.
معاندان در جلسات تیمی خود بر دسترسی و نفوذ در مجلس خبرگان تاکید دارند
این استاد حوزه علمیه با اشاره به توطئه‌ها علیه مجلس خبرگان تاکید کرد: خیلی‌ها تلاش می‌کنند تا در مسائل مربوط به رهبری دخالت کنند همان‌طور که عده‌ای از افراد در بدنه دولت و سایر ارگان‌ها نفوذ پیدا کرده‌‌اند که البته هیچ کدام به اهداف شوم خود نرسیده‌اند.
حجت‌الاسلام والمسلمین اسلامی با بیان این‌که منافقان و معاندان در جلسات تیمی خود بر دسترسی و نفوذ در مجلس خبرگان تاکید دارند، اظهار کرد: دشمن این آرزو را به گور خواهد برد چراکه مردم ایران هوشیارانه انتخاب می‌کنند.
وی اضافه کرد: تاکنون مردم در 4 دوره اعضای مجلس خبرگان را انتخاب کرده و در پنجمین دوره نیز انتظار این است که مردم با اقتدار و عزتمندانه پشت رهبری بایستند و افرادی را برگزینند که مورد اطمینان نظام و جامعه هستند.
حجت‌الاسلام والمسلمین اسلامی در پایان با اشاره به نقش روحانیان و حوزه‌های علمیه در تبیین اهمیت و جایگاه مجلس خبرگان گفت: باید ببینیم جامعه مدرسین چه رهنمودهایی در این راستا دارند؛ کلام رهبر معظم انقلاب و امام(ره) را مرور کنیم چراکه ویژگی و صفات خبرگان در سخنان این بزرگواران بیان شده است و ما باید به این ملاک‌ها توجه کنیم تا مجلس خبرگان همانند گذشته محکم و نفوذناپذیر در مقابل دشمن بایستد./955/ت302/ج
ارسال نظرات