۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۱
کد خبر: ۲۹۱۴۲۵
در حرم مطهر رضوی؛

مراسم گرامیداشت شهید هاشمی‌نژاد برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ سی ‌و چهارمین سالگرد شهادت شهید سید عبدالکریم هاشمی‌نژاد همزمان با سالروز شهادت این عالم مجاهد در حرم مطهر امام رضا (ع) برگزار می‌شود.
شهيد هاشمي نژاد

به گزارش خبرگزاری رسا، همزمان با فرارسیدن سی و چهارمین سالگرد شهادت آیت الله عبدالکریم هاشمی‌نژاد برنامه‌های متعدد و متنوعی به همت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی و دیگر نهادهای مسئول استان در نظر گرفته شده است.

 

یکی از این برنامه‌ها برگزاری مراسم بزرگداشت این شهید والامقام در رواق امام خمینی (ره) حرم مطهر رضوی است که این مراسم روز سه شنبه هفتم مهرماه از ساعت 9 الی 11 صبح برگزار می‌شود و آیت الله سعیدی یادگار شهید آیت الله سید محمدرضا سعیدی تولیت حرم حضرت معصومه (س) به ایراد سخن خواهد پرداخت.

 

گلباران و عطرافشانی مزار شهید هاشمی‌نژاد، تهیه مختصری از زندگی‌نامه شهید هاشمی نژاد در تابلویی که مزین به تمثال این شهید عزیز است و نصب آن در اماکنی که به نام آن شهید والامقام نامگذاری شده نیز بخش دیگری از برنامه‌های در نظر گرفته شده در سالگرد شهادت این مجاهد نستوه است.

 

لازم به ذکر است در آستانه سالروز شهادت این عالم مبارز کتاب «رهبران راستین» سومین نوشتار از مجموعه اصول اعتقادی به قلم شهید هاشمی‌نژاد توسط معاونت فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی به چاپ رسیده است./1330/د102/ی

 

 

منبع: خبرگزاری دفاع مقدس

ارسال نظرات