۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۷
کد خبر: ۲۹۰۶۸۵
خبرگان بصیر(17)

مجلس خبرگان مجلسی انقلابی و به دور از تمایلات جناحی و سیاسی است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین واعظ موسوی خبرگان رهبری را اشخاصی شایسته و منتخب مردم خواند و گفت: اکثریت قاطع چنین مجلسی که متشکل از انسان های متقی و فرهیخته است هیچ گاه حاضر به جناحی شدن و عمل جناحی مجلس خبرگان رهبری نخواهند شد.
سخنراني سيدمحمد واعظ موسوي

حجت الاسلام والمسلمن سید محمد واعظ موسوی، نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، مجلس خبرگان رهبری را جایگاهی فاخر و متشکل از فرهیختگان دینی و عالمان خبره دانست.


وی مجلس خبرگان را جایگاهی انقلابی عنوان کرد و افزود: مجلس خبرگان رهبری به دور از هرگونه جناحی کاری و عمل سیاسی کارانه است، مجلس خبرگان رهبری جایگاهی انقلابی و به دور از هرگونه تمایلات جناحی و سیاسی است.


نماینده مردم آذربایجان شرقی مجلس خبرگان رهبری افزود: مجلس خبرگان رهبری جایگاهی والا از جهت علمی و معنوی است، فرهیختگان خبرگان رهبری اشخاصی هستند که عمر خود را در مسیر تحصیل در حوزه های علمیه و تهذیب نفوس خود گذرانده و در این راه تلاش بسیاری کرده اند.


وی این اشخاص را شخصیت هایی متقی دانست و ابراز داشت: اعضای مجلس خبرگان رهبری با این اوصاف هیچ گاه آخرت خود را به دنیا نخواهند فروخت و مصالح نظام اسلامی ایران را مورد معامله قرار نخواهند و حافظ جایگاه رهبری و ولایت هستند.


این استاد سطح عالی حوزه علمیه قم خبرگان رهبری را اشخاصی شایسته و منتخب مردم خواند و ابراز داشت: اکثریت قاطع چنین مجلسی که متشکل از انسان های متقی و فرهیخته است هیچ گاه حاضر به جناحی شدن و عمل جناحی مجلس خبرگان رهبری نخواهند شد.


وی با اشاره به تبلیغات مخرب و سوء دشمنان علیه مجلس خبرگان رهبری، تصریح کرد: چنین مجموعه‌ای فرهیخته‌ و خود ساخته‌ای نمی تواند جناحی و خطی عمل کند، مجلس خبرگان رهبری جایگاهی فاخر و انقلابی است و در جهت عمل اسلامی گام بر می دارد.


حجت الاسلام والمسلمین واعظ موسوی افزود: تحت هیچ شرایطی مجلس خبرگان رهبری جناحی کاری را بر مصالح انقلاب، اسلام و کشور ترجیح نخواهند داد و با مقدم دانستن مصالح کشور عامل ثبات و تقویت جناحی انقلابی کشور خواهند شد.


وی خاطرنشان کرد: تبلیغات دشمنان خارجی و خود فروختگان داخلی نمی تواند به مرحله عمل برسد، چرا که از وظایف شرعی و وظایف قانونی خود کوتاه نخواهند آمد./854/ت302/ج

ارسال نظرات