۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۹
کد خبر: ۲۷۰۲۰۴
حجت‌الاسلام فاطمیان:

160نفر در طرح نشاط معنوی آستان مقدس موسی مبرقع شرکت کردند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول فرهنگی آستان مقدس امامزاده موسی مبرقع(ع) گفت: امسال در قالب طرح‌های نشاط معنوی و ضیافت الهی، 160 دانش‌آموز، دانشجو و طلبه خواهر و برادر در کلاس‌های برگزار شده در این بقعه متبرکه حضور دارند.
امامزاده موسي مبرقع

 به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، حجت‌الاسلام فاطمیان با اشاره به اجرای طرح نشاط معنوی همگام با سایر بقاع متبرکه در آستان مقدس امامزاده موسی مبرقع(ع) اظهار داشت: این طرح در سه رده سنی 7 تا 12 سال، 13 تا 16 سال و 16 تا 18 سال برگزار می‌شود.

وی افزود: 90 نفر از دانش‌آموزان دختر و 70 نفر از پسران امسال در طرح نشاط معنوی آستان مقدس امامزاده موسی مبرقع(ع) ثبت نام کرده‌اند و در کلاس‌ها حضور دارند.

مسؤول فرهنگی آستان مقدس امامزاده موسی مبرقع(ع) با بیان اینکه دانشجویان و طلاب هم در این کلاس‌ها شرکت دارند گفت: کلاس‌های مذهبی شامل حلقه‌های معرفت، روخوانی و تجوید قرآن، محفل روزانه ترتیل‌خوانی و ... طی ماه مبارک رمضان و در قالب طرح ضیافت الهی تدارک دیده شده‌اند.

وی ادامه داد: همچنین کلاس‌های آموزش رایانه و زبان انگلیسی برای خواهران و برادران و کلاس‌های خطاطی، خیاطی و نقاشی ویژه دختران در طرح نشاط معنوی این بقعه متبرکه گنجانده شده‌اند.

فاطمیان عنوان داشت: برنامه‌های تفریحی طرح نشاط معنوی نیز شامل فوتسال، تنیس، استخر، فوتبال دستی، دارت و اردوهای درون و برون‌شهری هستند.

مسؤول فرهنگی آستان مقدس امامزاده موسی مبرقع(ع) خاطرنشان کرد: محفل قرآنی باشکوه با حضور قاریان بین‌المللی نیز در شب وداع با ماه مبارک رمضان در این بقعه متبرکه برگزار خواهد شد./1325/د102/ی

ارسال نظرات