۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۵
کد خبر: ۲۷۰۱۶۲

شیخ علی سلمان عملیات تروریستی کویت را محکوم کرد

خبرگزاری رسا ـ دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین در پیام‌هایی از درون زندان، حملات انتحاری در کویت و تونس و فرانسه را محکوم کرد.
شيخ علي سلمان

 

به گزارش خبرگزاری رسا شیخ علی سلمان دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین در پیامی از درون زندان، انفجار انتحاری در مسجد «امام صادق» (ع) کویت را به ملت کویت و خانواده‌های قربانیان تسلیت گفت.

 

وی در پیامی که در صفحه رسمی وی در شبکه اجتماعی توئیتر منتشر شد انفجار دیروز کویت را «عملیات تروریستی فجیع» توصیف کرد و برای شهدا رحمت الهی و برای مجروحان شفای عاجل آرزو کرد.

 

بر اساس این گزارش، دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین حوادث تروریستی فرانسه و تونس را نیز محکوم کرد و با خانواده‌های قرباینان ابراز همدردی و برای مجروحان بهبودی آرزو کرد.

 

وزارت کشور کویت عصر جمعه (دیروز) اعلام کرد که در حمله تروریستی به مسجد امام صادق (ع) 27 نفر شهید و 202 تن دیگر زخمی شدند.

 

شکری نفتی سخنگوی وزارت بهداشت تونس گفت که در حمله به گردشگران خارجی در ساحل شهر سوسه این کشور 37 کشته و 36 تن دیگر زخمی شدند.

 

صبح دیروز جمعه حمله‌ای در یک کارخانه گاز صنعتی در شهرستان «ایزر» واقع در منطقه «سنت کوانتین فالاویه» به وقوع پیوسته که بر اثر انفجار ناشی از آن شمار زیادی مجروح شده و یک جسد بدون سر نیز در ورودی کارخانه مشاهده شده بود./981/ب102/د

ارسال نظرات