۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۹
کد خبر: ۲۶۷۵۰۷

حضور پدر شهید احمدی روشن در منزل مرحوم حجت الاسلام مطلبی

خبرگزاری رسا ـ رحیم احمدی روشن پدر شهید مصطفی احمدی روشن با حضور در منزل حجت الاسلام مهدی مطلبی در تهران، درگذشت این فعال جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی را به خانواده وی تسلیت گفت.
حجت الاسلام مهدي مطلبي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، رحیم احمدی روشن پدر شهید مصطفی احمدی روشن عصر امروز با حضور در منزل حجت الاسلام مهدی مطلبی در تهران، درگذشت این فعال جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی را به خانواده وی تسلیت گفت.

 

احمدی روشن در این دیدار که در فضایی صمیمی انجام شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره و فعالیت های انقلابی حجت الاسلام مطلبی، وی را فردی ولایی، روشنگر و فعال در عرصه بصیرت آفرینی توصیف کرد.

 

پدر شهید احمدی روشن با یادآوری فرازهایی از سخنان رهبر معظم انقلاب، تاکید کرد: در دیداری که خدمت حضرت آقا بودیم و بحث شهادت و شهید مصطفی مطرح شد، ایشان جمله ای را با این مضمون فرمودند« شهید به منزله شیشه عطری می ماند که موقعی که درب آن باز می شود بویی که از آن متصاعد می شود قابل کنترل نیست و همه جا را فرا می گیرد و شهدای ما هم همین جوری هستند.»

 

احمدی روشن خطاب به خانواده مرحوم حجت الاسلام مطلبی گفت: غصه نخورید، ایشان مقام شهادت را کسب کرده است؛ کاری که ایشان کردند کمتر از شهادت نیست.

 

گفتنی است، حجت الاسلام مطلبی مؤلف کتاب‌های تحلیلی نقد مذاکرات هسته‌ای که به دعوت سپاه بیت‌المقدس کردستان جهت نقد روند مذاکرات هسته‌ای عازم سنندج بود، در 40 کیلومتری این شهر دچار سانحه شد و دعوت حق را لبیک گفت.

 

حجت الاسلام مطلبی فارغ از تألیف دو کتاب تحقیقی در موضوع مذاکرات هسته‌یی با عنوان "عقب‌نشینی ممنوع" و " راز آن چه مرقوم داشته‌اند" نقشی کلیدی در برپایی دوره‌های آموزشی و نشست‌های تحلیلی در موضوع هسته‌یی در حوزه‌ی علمیه‌ی قم مقدسه داشت.

 

نقد مذاکرات هسته‌ای در نشست‌های متعدد در حوزه‌ها، دانشگاه‌ها، هیآت و مساجد سراسر کشور از دیگر فعالیت‌های این راوی و فعال جبهه فرهنگی انقلاب بود، حجت الاسلام مطلبی در آخرین روزهای حضور در قم مقدسه در همراهی با دهمین برنامه‌ی کوه‌پیمایی هسته‌ای طلاب، قله‌ی حسن (طهرانی مقدم)بلندترین قله‌ ارتفاعات هسته‌ای فردو را فتح کرد.

 

مراسم تشییع این مجاهد انقلابی امروز از مسجد امام حسن عسکری(ع) تا حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد و پس از اقامه نماز میت به وسیله حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی تولیت حرم حضرت معصومه(س) برای تدفین به تهران منتقل شد./1323/پ203/ج

ارسال نظرات