۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۱:۵۴
کد خبر: ۲۵۶۰۹۴
استاد حوزه و دانشگاه:

ترور شهید احمدی روشن با هزینه‌های میلیاردی دشمن انجام شد

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام وکیل پور در یادواره شهدای دبیرستان نجمه2 با اشاره به ترور شهید احمدی روشن گفت: ترور این دانشمند هسته‌ای کشور با هزینه های میلیاردی دشمن انجام و از چند سال پیش توسط اسراییل و آمریکایی‌ها برنامه‌ریزی شده بود.
يادواره شهدا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، یادواره شهدای دبیرستان دخترانه نجمه2 روز دوشنبه 31 فروردین ماه ساعت 17 در دبیرستان دخترانه نجمه واقع در نیروگاه، با حضور احمد امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، اساتید و خانواده معظم شهدا و دانش آموزان برگزار شد.

 

از برنامه این یادواره می توان به تلاوت آیات قرآن کریم، سرود ملی، پخش کلیپ، سخنرانی نماینده مردم قم در مجلس و حجت الاسلام وکیل پور اشاره کرد.

 

در ابتدای این یادواره حجت الاسلام وکیل پور در سخنرانی خود به تبیین آسیب های شبکه های مجازی پراخت و گفت: این شبکه ها با هزینه های کلان دشمنان انقلاب تأمین می شود.

 

استاد حوزه و دانشگاه افزود: جوانان ما باید کاملا هوشمند باشند چرا که دشمنان اسلام، انقلاب و ایران برای آسیب زدن به مملکت مان بر روی جوانان سرمایه گذاری کرده اند.

 

حجت الاسلام وکیل پور با اشاره به ترور شهید احمدی روشن تصریح کرد: ترور شهید احمدی روشن با هزینه های میلیاردی دشمن انجام شده است و این ترور از چند سال قبل توسط اسراییل  و آمریکایی ها برنامه ریزی شده بود.

 

وی با تاکید بر آسیب های بازی های شبکه های مجازی خاطرنشان کرد: جوانان ما دقت لازم را داشته باشند که دشمن با تولید این بازی ها قصد دارد عقاید و ارزش های ما را از بین ببرد.

 

استاد برجسته حوزه در ادامه: جوانان اعتقادات خود را با احساساتشان قبول نکنند بلکه آن را با دلیل و استدلال بپذیرند تا در سنین بالاتر با پرسش چند سوال افراد بی دین و ایمان عقایدشان سست نشود.

 

حجت الاسلام وکیل پور گفت: شخصی که قصد دارد حتی برای کارهای مفید وارد شبکه های مجازی شود در ابتدا باید از لحاظ امنیت بازدید اطلاعاتی از آن شبکه کند بعد از آن وارد آن شبکه شود.

 

لازم به ذکر است احمد امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی به سبب برنامه های فشرده و نبود وقت کافی در این مراسم سخنرانی نکرد./1325/پ202/ی

ارسال نظرات