۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۹
کد خبر: ۲۵۳۲۹۵
نماینده ولی فقیه در قزوین:

مسؤولان برای ترویج سیره قرآنی در جامعه تلاش کنند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه قزوین گفت: باید بتوانیم برنامه های قرآنی که سیره و روش زندگی ما را نشان می دهد در جامعه بیش از پیش ترویج و گسترش دهیم.
نماينده ولي فقيه در قزوين در ديدار با مديرکل زندان‌هاي قزوين

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در قزوین صبح امروز در دیدار اعضای اداره کل زندان‌های استان با قدردانی از مسؤولان اداره زندان ها درباره برنامه‌های فرهنگی  و قرآنی برای مددجویان، گفت: خوشبختانه برنامه های فرهنگی و قرآنی در زندان های استان در حال برگزاری است که جای قدردانی دارد.

 

امام جمعه قزوین در پایان گفت: باید بتوانیم برنامه های قرآنی را که سیره و روش زندگی ما را نشان می دهد در جامعه بیش از پیش ترویج و گسترش دهیم.

 

در ادامه این دیدار حمیدرضا فراست طلب مدیرکل زندان های استان قزوین با تبریک سال جدید و انتصاب شایسته از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: این انتصاب شایسته شما از سوی مقام معظم رهبری به عنوان امام جمعه این استان فرهیخته مایه مباهات و افتخار همکاران این مجمموعه و مردم شهید پرور استان شد.

 

مدیرکل زندان های استان با اشاره به برنامه‌ها فرهنگی در زندان‌ها استان گفت: در سطح زندان‌ها استان برنامه‌ها فراوان فرهنگی و تربیتی در زندان با هدف تغییر و اصلاح رفتار زندانیان اجرا شده که تاثیرات قابل قبولی را نیز به دنبال داشته است.

 

فراست طلب ادامه داد: فعالیت های قرآنی در رشته های روخوانی و روان خوانی، قرائت و حفظ قرآن، تفسیر و تجوید با حضور مربیان و کارشناسان قرآنی یکی از برنامه‌ها مهم اداره فرهنگی و تربیتی است و به طور ویژه برای همه مددجویان و سربازان و کارکنان دنبال می‌شود.

 

این مسؤول خاطرنشان کرد: اجرای صحیح و هدفمند برنامه های فرهنگی و تربیتی در زندان ها اثرات مطلوبی به همراه خواهد داشت که به سالم سازی و فضای زندان و حتی جامعه کمک شایانی خواهد کرد.

 

مدیر کل زندان های استان قزوین در پایان ابراز کرد: ارتقای نظم و امنیت و بازگشت سالم و توأم با تغییرات مثبت رفتار زندانیان به جامعه و خانواده می تواند در کاهش وقوع جرم و در نتیجه ارتقای سلامت جامعه اثرگذار باشد./955/پ202/ب4

ارسال نظرات