۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۹
کد خبر: ۲۴۴۹۵۶

اخبار کوتاه از استان مرکزی

خبرگزاری رسا ـ عیادت از بیماران سرطانی و دلجویی از این عزیزان از جمله برنامه های چهارمین روز از دهه مبارک فجر در اراک بود که به همت کمیته همیاری و تشکل های مردمی با حضور در بیمارستان آیت الله خوانساری برگزار شد.
اخبار کوتاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، عیادت از بیماران سرطانی و دلجویی از این عزیزان از جمله برنامه های چهارمین روز از دهه مبارک فجر در اراک بود که به همت کمیته همیاری و تشکل های مردمی با حضور در بیمارستان آیت الله خوانساری برگزار شد.

 

چهارمین روز از دهه فجر در اراک

برگزاری مسابقات بومی و محلی طناب کشی، برگزاری مسابقات بسکتبال آقایان دوستانه دو تیم، برگزاری مسابقات والیبال بانوان شهرستان، برگزاری مسابقات لیگ تکواندو بانوان از برنامه های شهر اراک در چهارمین روز از دهه فجر بود.

 

 برگزاری یادواره شهدای کودک و نوجوان، نشست بصیرتی با حضور دانش آموزان و اولیای مربیان(هر حوزه 3 الی 4 نشست)، ویزیت رایگان، یادواره  شهدا، برگزاری هیئت منتظران موعود، جشن امیدان انقلاب اسلامی و همایش پیشگیری از اعتیاد از جمله برنامه های شهر اراک در چهارمین روز از دهه فجر به شمار می رود.

 

همچنین مشاوره خانواده- نمایشگاه سبک زندگی – جشنواره غذا، برپایی نمایشگاه و نشست هیئت منتظران موعود، نشست سیاسی فرهنگی پیرامون استحکام خانواده، برگزاری مراسم جشن انقلاب، دیدار با سالمندان شهرستان اراک، بازدید از خانواده های محترم شهدا، افتتاح آبیاری تحت فشار، افتتاح پروژه عمرانی انتقال آب، برگزاری جشن پیروزی انقلاب، ملاقات با خانواده های شهداء، صعود به قله نور الشهداء، برگزاری مسابقات فرهنگی - ورزشی (خواهران)، برگزاری اردوی موزه عبرت (برادران)، جلسه هم اندیشی نمایندگان بانوان شاغل با موضوع سبک زندگی ایرانی اسلامی، دیدار با معلولین در شهرستان اراک، بازدید از مدرسه روستا و سخنرانی، اهدا جهیزیه به نو عروسان، برگزاری جلسه بانوان خیر، افتتاح طرح های عمرانی نیز از دیگر برنامه های شهرستان اراک در این روز بود.

 

شهرستان اراک در این روز میزبان جشن پیروزی انقلاب اسلامی و نهضت روشنگری آسیب های ماهواره را نیز بر عهده داشت و همچنین  مسابقه نقاشی انقلاب در تصویر کودکان، برگزاری اردوی زیارتی، نشست فرماندهان پایگاه های بسیج کارگری ،جشنواره غذایی سبک ایرانی - اسلامی همایش خانواده با موضوع انقلاب اسلامی، استحکام خانواده و سبک زندگی ایرانی – اسلامی، پخش برنامه بازتاب (100 دقیقه)، مراسم بزرگداشت ایام الله دهه مبارک فجر با سخنرانی حجت الاسلام مرادی و توزیع مواد غذایی به خانواده های بیماران سرطانی از دیگر برنامه های این روز به شمار می رود.

 

برنامه های آشتیان در چهارمین روز از دهه فجر

برگزاری نشست روشنگری ویژه اساتید، برگزاری جشنواره غذایی به همت شورای بانوان اداره کل بهزیستی، برگزاری کارگاه آموزشی با موضوع سبک زندگی اسلامی ایرانی، سرکشی از مرکز معلولین و خانه سالمندان، دیدار با خانواده معظم شهدا و نشست نهضت روشنگری از جمله برنامه های شهرستان آشتیان در چهارمین روز از دهه مبارک فجر به شمار می رود.

همچنین برگزاری جلسات و همایش های تخصصی در مورد نقش زنان در خانواده، برگزاری محفل انس با قرآن کریم و برگزاری جشن انقلاب و محفل انس با قرآن از دیگر برنامه های شهرستان اراک در این روز بود.

 

برنامه های چهارمین روز از دهه فجر در تفرش

اکران فیلم های جشنواره عمار، برگزاری مراسم جشن دهه مبارک فجر، برگزاری میدان تیر جهت بسیجیان، گلباران قبور شهدا گمنام، بازدید از آسایشگاه بانو نسیبه، افتتاح هیات تشخیص (رسیدگی به اختلاف) و افتتاح کارگاه قالی بافی از جمله برنامه های اجرایی در شهرستان تفرش بود.

همچنین برگزاری جلسات و همایش های تخصصی در مورد نقش زنان در خانواده، برگزاری مسابقات قرآن و خوشنویسی، اجرای برنامه نمایشی، برنامه پرواز بادبادکهاو توزیع مواد غذایی به خانواده های بیماران سرطانی را نیز از دیگر برنامه های چهارمین روز از دهه مبارک فجر در شهرستان تفرش به شمار می رود. /842/د101/ب6

ارسال نظرات