۱۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۱
کد خبر: ۲۴۰۱۱۵
حجت الاسلام تقوی:

اصولگرایی حزب نیست

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام تقوی با بیان این‌که اصولگرایی باید همه احزاب را تحت حمایت خود قرار دهد، گفت: اصولگرایی حزب نیست بلکه جریانی مرتبط با انقلاب و ولایت فقیه است.
حجت‌الاسلام و المسلمين سيد رضا تقوي رئيس شوراي سياست‌گذاري ائمه جمعه کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام  سید رضا تقوی رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه و در پنجمین همایش وحدت اصولگرایان که 18 دی ماه در مصلی امام خمینی(ره) در تهران برگزار شد، گفت: اصولگرایی حزب نیست بلکه جریانی مرتبط با انقلاب و ولایت فقیه است.

 

رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه افزود: اصولگرایی باید همه احزاب را تحت حمایت خود قرار دهد و بالاتر از دیگر احزاب جریان داشته باشد.

 

وی با تاکید بر اینکه باید اصل را بر گفت و گو قرار دهیم گفت: قهر و دوری انسداد می آورد و راه صحیح نیست از این رو باید به یکدیگر احترام بگذاریم و با یکدیگر مدارا کنیم تا هزینه ای بابت آن ندهیم.

 

حجت الاسلام تقوی با اشاره به نقش و اهمیت دو عنصر زمان و مکان در نزد امام خمینی(ره) گفت: امام انقلاب را در روز عاشورا و از مدرسه فیضیه قم آغاز کرد.

 

رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه با اشاره به الگوی الهی و اسلامی ما افزود: کتاب قرآن کریم و پیامبر ما را در کنار یکدیگر قرار داد و پیامبر نیز هر روز به مسجد می رفت تا تمرین وحدت کند، از این رو نماز جماعت و جمعه سبب تمرین وحدت است.

 

وی افزود: هرکسی در جریان انقلاب اسلامی حرکت کند به اصولگرایی نزدیک است و جریان های اصولگرایی به ولایت، شهدا و جانبازان نزدیکتر هستند./818/پ202/ب4

ارسال نظرات