۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۵
کد خبر: ۲۳۹۷۶۷
آیت الله علم الهدی:

نهضت مردمی پوستر انقلاب به ترویج ایده های ارزشی در تبلیغات کمک می کند

خبرگزاری رسا ـ آیت الله علم الهدی با اشاره به تبلیغات بازرگانی صدا و سیما، اظهار کرد: در صداو سیما، تبلیغات مروج رفاه طلبی، تجمل گرایی و اسراف و ناهنجاری ها به هنجار تبدیل شده است اما با توسعه آرمانی فعالیت های نهضت پوستر انقلاب، می توان به ترویج ارزش ها پرداخت.
آيت الله علم الهدي

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، آیت الله سید احمد علم الهدی، نماینده مجلس خبرگان رهبری، بعد از ظهر امروز در جمع اعضای نهضت مردمی پوستر انقلاب که در دفتر وی برگزار شد، گفت: حرکت جهادی و خدمت به نظام برای زندگی خود افراد موثر است و برکت آن را در زندگی آن ها منعکس می شود.

 

وی به اعضای این نهضت توصیه کرد بازار کار را تصاحب کنند و افزود: در جهت توسعه کار با ایده های ارزشی خود فعالیت های بازاریابی را با بهره گیری از نیروهای بازار یاب انجام دهید و فضائل اخلاقی و احکام دین در بازار کار را رعایت کنید تا هم در جهت ارائه برنامه های خود و هم در جهت زیربنای کار خود موفق باشید.

 

آیت الله علم الهدی با اشاره به تبلیغات بازرگانی صدا و سیما، اظهار کرد: در صداو سیما، تبلیغات مروج رفاه طلبی، تجمل گرایی و اسراف شده و ناهنجاری ها به هنجار تبدیل شده است چرا که جریانی لایک و ضد ارزشی ترویج فساد را در دست گرفته است لذا با توسعه آرمانی فعالیت های این نهضت می توان به ترویج ارزش ها پرداخت.

 

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: نیروهای متدین، در اثر فضائل اخلاقی، محجوب و نجیب هستند به همین دلیل در کار خود، ترس از پول پرستی و اقتصادی بودن را دارند در حالی که باید فعالیت اقتصادی اسلامی را انجام داد و از منافع آن نیز بهره برد.

 

وی با بیان این که به عنوان یک جریان فعال و آرمانی نباید متکی به امکانات دولت باشید، گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران، نظامی مردم سالار است و از مقتضیات نظام مردم سالار، تغییر و تحول است و در هر زمانی یک جریان در بخش اجرایی عهده دار حکومت هستند بنابراین نباید متکی به دولت بود چرا که در حال تغییر هستند بنابراین در جهت بازار کار ورود پیدا کنید و کار را به بازار عرضه کنید.

 

آیت الله علم الهدی با اشاره به فتنه 88، خطاب به حاضران ادامه داد: با توجه به همزمانی فعالیت این نهضت با فتنه 88، در آن زمان بسیاری از خواص که بزرگ شده بیت رهبری بودند ایشان را تنها گذاشتند و در این وضعیت حساس شما با اخلاص به رهبری همراه با بسته هنری وارد عرصه شدید و در مقطعی کار را شروع کردید که یکی از نقطه های قوت بود و شاهد حضور گسترده مردم در صحنه بودیم.

 

وی به اعضای نهضت پوستر انقلاب توصیه کرد: مراقب آفاتی که اخلاص شما را در بر می گیرد، باشید؛ فردی که فعالیت و هنر خود را در حمایت از رهبر معظم انقلاب هزینه می کند، ارزش دارد.

 

لازم به ذکر است در آغاز این نشست، تنی چند از اعضای نهضت پوستر انقلاب، ضمن سخنانی، هدف این نهضت را  پاسخگویی به فرامین و دغدغه های رهبر معظم انقلاب و شاخص مهم اعضای این نهضت را ولایت مداری عنوان کردند.

 

در پایان این مراسم از اعضای فعال این نهضت توسط امام جمعه مشهد تقدیر شد./1310/پ202/ب5

ارسال نظرات