۱۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۸
کد خبر: ۲۳۰۲۰۱
بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها(43)

نشریه شفافیت در نمایشگاه مطبوعات حضور یافت

خبرگزاری رسا ـ سردبیر نشریه شفافیت گفت: نشریه شفافیت یک نشریه تخصصی است و بررسی فرقه‌های انحرافی در دستور کار خود قرار داده است، این نشریه در طبقه اجتماعی و فرهنگی قرار دارد.
غرفه نشريه شفافيت غرفه نشريه شفافيت

موسوی سردبیر نشریه شفافیت در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، درباره فعالیت این نشریه گفت: نشریه شفافیت یک نشریه تخصصی است و بررسی فرقه‌های انحرافی در دستور کار خود قرار داده است، این نشریه در طبقه اجتماعی و فرهنگی قرار دارد و به صورت ماه‌نامه به چاپ می‌رسد، این نشریه بر مبنای بررسی فرقه‌ها، چرایی و چگونگی آنها و بررسی جوانب مختلف یک فرقه مثل جنبه های جامعه شناسی، جامعه شناختی و غیره، بررسی فسادهای موجود در آن می‌پردازد.

 

وی در ادامه افزود: در دستور کار این نشریه یک دستور کار کلی وجود دارد که همایت از قربانیان فتنه است، مانند جداشدگان، ترور شدگان توسط اعضای فرقه و غیره است.

 

سردبیر نشریه شفافیت با اشاره به راهبردهای کلی این نشریه بیان داشت: راهبردهای کلی این نشریه بررسی مفهومی را دارد و قصد پرداختن به مصادیق را ندارد، مصادیق به سبب مفاهیم مطرح می‌شوند و نه این‌که به صورت کلی یک مصداق را مورد بررسی قرار دهیم.

 

موسوی با توجه به خصوصیات دیگر نشریه اظهار داشت: سرفصل دیگری که می‌توان از این نشریه ذکر شود این است که نشریه مرتبط با خواص است، گیشه ندارد و به صورت عمومی منتشر نمی‌شود، اما بین متخصصین، محققان و غیره این نشزیه شناخته شده است، ما سعی خود را می‌کنیم که این نشریه اثرگذاز باشد، این نشریه به صورت ماه‌نامه و هر دوماه به چاپ می‌رسد.

 

وی با اشاره به کیفیت نمایشگاه تصریح کرد: به نظر من بعد از وقفه یکساله بین نمایشگاه دوره قبل و این دوره افتاد، می‌تواند پرشور‌تر و پرنشاط تر و قدرتمند باشد ولی بهتر بود از نظر زمانی بهتر این مراسم برنامه ریزی و برگزار می‌شد.

 

گفتنی است، نشریه شفافیت از سال 1388 تاسیس و به چاپ می‌رسد./827/پ201/ش

 

ارسال نظرات