۰۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۲
کد خبر: ۲۲۲۱۸۱

کتاب «احمدی روشن» به چاپ هشتم رسید

خبرگزاری رسا ـ کتاب «احمدی روشن» از مجموعه یادگاران از سوی انتشارات روایت فتح به چاپ هشتم رسید.
يادگاران

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روایت فتح، در آستانه هفته دفاع مقدس «کتاب احمدی روشن» از مجموعه «یادگاران» از سوی نشر روایت فتح برای هشتمین بار منتشر و روانه بازار نشر شد.

 

کتاب «احمدی روشن» از مجموعه کتاب‌های «یادگاران» انتشارات روایت فتح است که در سال 1391 به قلم «مرتضی قاضی» به نگارش درآمد.

 

این کتاب، دربردارنده یکصد خاطره از اعضای خانواده و همسر شهید مصطفی احمدی‌روشن، نزدیکان، دوستان دوران نوجوانی، همکلاسی‌های شهید در دانشگاه، هم‌خوابگاهی‌ها و همکاران این شهید است.

 

نخستین خاطره روایت شده در این کتاب به نقل از مادر و آخرین خاطره متعلق به همسر شهید مصطفی احمدی روشن بوده که در آن آمده است: «باورم نمی‌شود مصطفی رفته باشد. گاهی وقت‌ها دستم می‌رود، طرف موبایلش، بهش زنگ بزنم. عکس آخرش را می‌بینم،‌ وقت شهادت، توی ماشین نشسته، کت و شلوار مرتب، با پیراهن مشکی، دست راستش روی دست چپ. همیشه عادتش بود، دست راستش را روی دست چپش می‌گذاشت. موقعی که می‌خواستند، غسلش بدهند هم همین‌ طور بود. با محاسن زیبا و مرتب، انگار که خوابیده است؛ راحت و آرام، همان لبخندی را داشت که همیشه روی لب‌هایش بود. فقط غبطه می‌خورم بهش. می‌دانم که آن بالا نشسته و تماشایم می‌کند.

 

بر اساس این گزارش، مصطفی احمدی‌روشن در هفدهم شهریور ماه سال 1359 در همدان به دنیا آمد و بیست‌ویکم دی ماه سال 1390 در تهران توسط نیرو‌های استکبار به شهادت رسید. وی در آن دوران سمت معاونت بازرگانی سایت نطنز را بر عهده داشت./998/د102/ق

ارسال نظرات