۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۲
کد خبر: ۲۰۵۵۲۴
مدیر مدرسه علمیه امام صادق اهواز:

اعتکاف فرصتی مغتنم برای رهایی از زرق و برق دنیا است

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) اهواز با بیان این که معتکفان نباید در این ایام وقت خود را با کارهای دنیایی تلف کنند گفت: اعتکاف فرصتی مغتنم برای رهایی از زرق و برق دنیا است.
آغاز مراسم اعتکاف

حجت الاسلام صادق هردان، مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) اهواز، در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز با تبریک اعیاد ماه رجب اظهار داشت: معتکفان تلاش کنند تا حد امکان از مظاهر دنیایی دوری کنند.

وی با اشاره به سفارشات برخی علما و بزرگان به معتکفان گفت: از مظاهر دنیا تلفن همراه و اینترنت است که بسیاری از افراد با آن در ارتباط هستند که توصیه می شود در ایام اعتکاف از آنها دوری کنند.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) اهواز با تأکید بر استفاده کامل از ایام اعتکاف بیان داشت: در صورت امکان معتکفان تلفن همراه خود به اعتکاف نبرند.

وی در ادامه به توصیه جوانان برای حضور در مراسم معنوی اعتکاف خاطرنشان کرد: معتکف شدن فرصت مغتنمی برای بریدن از دنیا است.

حجت الاسلام صادق هردان در ادامه با توصیه به معتکفان برای بهره وری مناسب از ایام اعتکاف بیان داشت: افراد معتکف وقت خود را همچون روزهای عادی نگذرانند و از فرصت حضور در میهمانی خداوند متعال نهایت استفاده را ببرند.

وی اعتکاف را یکی از بهترین راه های نزدیک شدن به خداوند برشمرد و اظهار داشت: معتکفان نباید در این ایام وقت خود را با کارهای دنیایی تلف کنند./9463/ت303/غ

ارسال نظرات